ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Η συνολική διάρκεια των δραστηριοτήτων  είναι 3 διδακτικέςώρες (σύγχρονη ή/και ασύγχρονη διδασκαλία), αναλυτικά:

 

1η διδακτική ώρα (αφόρμηση- ανίχνευση πρότερων γνώσεων-εισήγηση):

- Παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο και απαντήστε στις ερωτήσεις που ακολουθούν (10min):

 - Με αφορμή την ιστορία της Μαρίας που διαβάσατε στην προηγούμενη ενότητα και το βίντεο που είδατε καλείστε να απαντήσετε σε  ερωτήσεις που θα βρείτε στο σύνδεσμο : ερωτηματολόγιο

- Παρακολουθήσετε το βίντεο  "Netiquette: κανόνες της ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς"  (7 min):

 

- Επισκεφτείτε  τις ιστοσελίδες : https://internetsafety.pi.ac.cy/kids-cyber-bullying/ και  https://saferinternet4kids.gr/webinars-all/diadiktiaki symperifora  και αντλήστε πληροφορίες για την αποδεκτή/μη αποδεκτη διαδικτυακή συμπεριφορά.  (15 min)

- Γράψτε σε έναν κοινόχρηστο πίνακα ανακοινώσεων 2 πράγματα που πρέπει και 2 πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε όταν χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο. Για να ανοίξτε και να γράωτε στο τον κοινόχρηστο  πίνακα ανακοινώσεων κάντε κλικ στι σύνδεσμο : https://el.padlet.com/pierroug1/vxk437xbokzdz5yb (10min)

 

2η διαδακτική ώρα (Δραστηριότητες εμπέδωσης- παραδοτέα):

 - Με βάση τις πληροφορίες που υπάρχουν στον προηγούμενο πίνακα ανακοινωσεων η ολομέλεια του τμήματος δημιουργεί σε ένα συνεργατικό έγγραφο έναν πίνακα 2 στηλών με πράγματα που πρέπει και πράγμτα που δεν πρέπει να κάνουμε όταν ασχολούμαστε με το διαδίκτυο. (Εναλακτική προσέγγιση η δημιουργία αφίσας, προτεινόμενο λογισμικό : Canvas - πληροφορίες περιέχονται στην ενότητα Πηγές-Μέσα). (10 min)

-Τωρά μπορείτε να διαχωρήσετε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που έχει ένας χρήστης στο διαδίκτυο: κάντε κλικ στο σύνδεσμο: https://wordwall.net/resource/9008354 και βάλτε.... τα πράγματα στη σωστή θέση. (5min)

Στη συνέχεια σε ομάδες των 2 ατόμων προετοιμάστε μία ιστορία με περιεχόμενο προβλήματα και τρόπους αντιμετώπισης  που σχετίζονται με τον διαδικτυακό τρόπο συμπεριφορας μας. Στη συνέχεια δημιουργήστε το δικό σας κόμικ χρησιμοποιώντας το Pixton ή το  Cartoon Story Maker (αναλυτικές οδηγίες υπάρχουν στην ενότητα "Πηγές-Μέσα"). (30 min)

 

3η διδακτικη ώρα (αξιολόγηση - επέκταση) :

- Παρουσίαση στην ολομέλεια των κόμικ. (15 min)

- Ετεροαξιολόγηση  μαθητών: Οι μαθητές αξιολογούν τους συμμαθητές τους χρησιμοποιώντας τον  πίνακα Διαβαθμισμένων κριτηρίων και γράφουν τις αξιολογήσεις  στον Πίνακα Ανακοινώσεων  (10 min)

Συμπλήρωση online σταυρόλεξου  από το φωτόδεντρο: κίνδυνοι στο Διαδίκτυο   με έμφαση στα πνευματικά δικαιώματα, παραπληροφόρηση. (10min)

 - Αξιολόγηση διαδικασίας:  κάντε κλικ στο σύνδεσμο και συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο. (10 min)