Δραστηριότητα
Οι μαθητές θα δουλέψουν ομαδοσυνεργατικά με σκοπό να μελετήσουν την κατανάλωση νερού ανά κατηγορία και ανά προϊόν μέσα από μια ιστοεξερεύνηση (διερεύνηση μέσα από επιλεγμένες πηγές του διαδικτύου), και να απαντήσουν στα παρακάτω ερωτήματα:
- Τι είναι το Υδατικό Αποτύπωμα;
- Ποια είναι τα είδη/συνιστώσες του Υδατικού Αποτυπώματος;
- Γιατί είναι σημαντική η έννοια του Υδατικού Αποτυπώματος;
- Τι μπορούν να κάνουν οι καταναλωτές για να μειώσουν το υδατικό τους αποτύπωμα;
- Τι μπορούν να κάνουν οι επιχειρήσεις για να μειώσουν το υδατικό τους αποτύπωμα;
- Τι σημαίνουν οι διατροφικές μας συνήθειες για τους φυσικούς πόρους και τον πλανήτη;
Στις μαθητικές ομάδες (δυάδες) θα ανατεθεί μία από τις παραπάνω ερωτήσεις για διερεύνηση. Οι μαθητές θα συλλέξουν σχετικές πληροφορίες με σκοπό την απάντηση των ερωτημάτων, σε ένα αρχείο MS Word. Στη συνέχεια θα αναλύσουν τις πληροφορίες και θα συνθέσουν περιεκτικές, σύντομες και κατανοητές απαντήσεις.
Έπειτα, θα χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις αυτές στην εφαρμογή του Φωτόδεντρου μέσα από την οποία θα υπολογίσουν το υδατικό αποτύπωμα διαφόρων προϊόντων.