Συμπέρασμα
Οι μαθητές ακουλουθώντας τα βήματα της ιστοεξερεύνησης δημιούργησαν αρχικά το κοινόχρηστο ηλεκτρονικό έγγραφο όπου κατέγραψαν όλες τις σημαντικές πληροφορίες του Υδατικού Αποτυπώματος και απάντησαν στην ερώτηση που ανέλαβε η ομάδα τους.
Έπειτα, χρησιμοποίησαν τις γνώσεις αυτές στην εφαρμογή του Φωτόδεντρου μέσα από την οποία υπολογίζουν το υδατικό αποτύπωμα διαφόρων προϊόντων.
Έτσι υπάρχει μια ευαισθητοποίηση γύρω από το θέμα της άσκοπης κατανάλωσης νερού και κατά πόσο μπορούμε να μειώσουμε την κατανάλωση νερού μέσα από τις καθημερινές μας διατροφικές συνήθειες και τον τρόπο ζωής μας τόσο για το καλό το δικό μας, όσο και για το μέλλον του πλανήτη γενικότερα.