ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Δραστηριότητα

                                                ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ

Ένα διαθεματικό πρόγραμμα που διαχέεται στη Γλώσσα, τη Μελέτη, τα Εικαστικά, τη Θεατρική Αγωγή και τη Μουσική στην ύλη της Γ Δημοτικού. Ένας υπέροχος μύθος για τη ζωή και τον θάνατο. Ένας μύθος που τα τελευταία χρόνια , λόγω της κλιματικής αλλαγής είναι εξαιρετικά επίκαιρος για την προστασία του περιβάλλοντο

                                               ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Α. Ως προς το γνωστικό αντικείμενο

 Να γνωρίσουν τον μύθο της Περσεφόνης από τη Μυθολογία και  πώς σχετίζεται με τον πολιτισμό μας. (ένας μύθος για τη διαδρομή του ανθρώπου, ένα μύθος για τη ζωή και τον θάνατο)

Να μάθουν για την Ελευσίνα (όπου λατρευόταν η θεά Δήμητρα ) και το περιβαλλοντικό πρόβλημα. Να καυτηριάσουν την αδιαφορία των ανθρώπων  παράλληλα με τον συγκεκριμένο αντιοικολογικό τύπο ανάπτυξης των πόλεων. Να τους προειδοποιήσει για την επαπειλούμενη οικολογική καταστροφή και τη μη ανανέωση ζωής. Να αναζητήσουν τις αιτίες του προβλήματος και να προτείνουν λύσεις.

Να μάθουν για το ρόδι στη  μυθολογία, στη  θρησκεία ,στην παράδοση και στη διατροφή.

Να συνδέσουν την μυθολογία  με την τέχνη ( πίνακες ζωγράφων με θέμα τον μύθο) και τη μουσική ( ο εφιάλτης της Περσεφόνης του Μ.Χατζιδάκι)

Β. Ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών    

Να εξοικειωθούν με τη χρήση των νέων τεχνολογιών,  να μάθουν  να αναζητούν στο διαδίκτυο πληροφορίες με ασφάλεια ,να φτιάχνουν μικρά κείμενα ή παρουσιάσεις και να τα μοιράζονται ,ανταλλάσσοντας τις εμπειρίες τους.

Γ. Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία   

Τα παιδιά να εργαστούν ομαδικά, να έχουν την καλύτερη συνεργασία μεταξύ τους και να υπάρχει σωστή επικοινωνία και αλληλεπίδραση για μια ουσιαστική μάθηση. 

Ας ξεκινήσουμε με το τραγούδι " Ο εφιάλτης της Περσεφόνης " σε στίχους Ν. Γκάτσου και μουσική Μ.Θεοδωράκη ( τραγ. Μαρία Φαραντούρη)