Αξιολόγηση
Ανατρέχοντας στα σχετικά βίντεο και εξερευνώντας τους ιστότοπους οι μαθητές καλούνται να επισημάνουν τη διαθεματικότητα του προγράμματος.
Η αξιολόγησή τους ουσιαστικά ξεκινά μετά την παρουσίαση των ομάδων και σταθμίζεται από γραπτά φυλλάδια - τεστ αλλά και από φυλλάδια προσωπικής έκφρασης και δημιουργίας,,καλλιεργώντας τη συναισθηματική νοημοσύνη τους. Ακόμη λαμβάνονται υπόψη οι εργασίες κατά ομάδα όπως η γραπτή έκφραση ή η καταγραφή των παρατηρήσεων, των σκέψεων και των προτάσεων.Ο τρόπος παρουσίασης των ομάδων αποτυπώνεται σε απλά word ή power point ως ολοκληρωμένη εικόνα, ανατροφοδότηση και αξιολόγηση.
Τα παιδιά θα είναι σε θέση:
- Να συνδέσουν τον μύθο με τον αέναο κύκλο της ζωής ( θάνατος - ζωή)
- Να επισημάνουν σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα και να προτείνουν λύσεις
- Να έρθουν σε επαφή με την τέχνη.
- Nα μάθουν να "αλιεύουν " τις σωστές πληροφορίες από το διαδίκτυο και να τις " φιλτράρουν " κριτικά.
- Να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες.
- Να συνεργαστούν σε ομάδες αρμονικά.
- Να εκφραστούν δημιουργικά.