Δραστηριότητα
Αρχικά η δραστηριότητα είναι οπτικο-ακουστική , μέσα από ένα βιντεάκι στο οποίο ένα νεαρός άνδρας περιγράφει τις διακοπές που έκανε στην Κρήτη.
Από το υλικό αυτό θα προκύψουν ερωτήσεις κατανόησης, τις οποίες οι μαθητές θα απαντήσουν γραπτώς.
Σε δεύτερη φάση οι μαθητές θα κληθούν να συμπληρώσουν ένα κείμενο σχετικό με τις διακοπές του νεαρού άνδρα, με ρήματα σε Passé Composé.
Θα ακολουθήσει δεύτερο βιντεάκι το οποίο θα εξηγεί με παραδείγματα τις εκφράσεις που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε τις διακοπές μας απαντώντας σε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με : quand, où, quoi, avec qui, comment.
Σε αυτό το σημείο, θα υπενθυμήσουμε λεξιλόγιο το οποίο χρησιμοποιείται για διάφορες δραστηριότητες των διακοπών και θα επιμείνουμε στα ρήματα και στους παρελθοντικούς χρόνους, καθώς επίσης και σε χρονικές εκφράσεις που θα μας βοηθήσουν στο να δέσουμε την διήγηση μας.
Το τελευταίο στάδιο της δραστηριότητας είναι και το πιο ουσιαστικό γιατί θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να επικοινωνήσουμε με γραπτή έκφραση και να δημιουργήσουμε μια παράγραφο αποτελούμενη από 50 έως 70 λέξεις που να περιγράφουν τις διακοπές μας.
'Οπως αναφερθήκαμε και στον τίτλο μας: Parler de ses vacances!
Αν ο χρόνος μας το επιτρέψει, θα δωθεί η δυνατότητα στους μαθητές να παρουσιάσουν και προφορικά την διήγηση τους για τις διακοπές και να γίνει με μορφή διαλόγου απαντώντας σε ερωτήσεις συμμαθητών τους για το που, πότε ή τι έκαναν στις διακοπές τους.