Parler de ses vacances

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Συμπέρασμα

Έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία και τις τρεις φάσεις της Ιστοεξερεύνησης μας , οι μαθητές θα είναι σε θέση να γνωρίζουν επαρκές λεξιλόγιο σχετικά με τις διακοπές και να μπορούν να το χρησιμοποιούν σε προφορική και γραπτή τους επικοινωνία.

Επίσης, θα έχουν την δυνατότητα να εμπεδώσουν γραμματικά φαινόμενα σχετικά με παρελθοντικούς χρόνους και ειδικά με τον Passé Composé , αντίστοιχο του Αορίστου στα ελληνικά. Θα έχουν επαναλάβει την κλήση και τη χρήση των βοηθητικών ρημάτων Être και Avoir, καθώς και των παθητικών μετοχών, Participe Passé.

Θα επαναλάβουν επίσης και τα Αντωνυμιακά Ρήματα- Verbes Pronominaux, που έμαθαν σε προηγούμενη ενότητα. 

Θα μάθουν ακόμα να συνεργάζονται και να συνεισφέρουν στην ομάδα τους, χωρίς να περιμένουν παθητικά την παραγωγή λόγου από πιο δυνατούς μαθητές.

Τέλος, θα έχουν ενεργή παρουσία μπροστά σε όλες τις ομάδες προβάλοντας με τον καλύτερο τρόπο το δημιούργημα τους.

Η δραστηριότητα που δημιουργήσαμε έχει και αξιολογικό χαρακτήρα για τους μαθητές γιατί το αποτέλεσμα της θα μετρήσει και στην γενικότερη βαθμολογία του Α΄Τετραμήνου.