Parler de ses vacances

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Ο παιδαγωγικός στόχος της δραστηριότητας είναι:

Τρόπος οργάνωσης: 

Διάρκεια:

Επίπεδο:

Υλικό:

Τόπος:

Περιγραφή της διαδικασίας:

1η Διδακτική ώρα:

Προβολή του Video Vacances en Crète (2 φορές)

Απαντούν οι μαθητές στις ερωτήσεις κατανόησης:

  1.  Où est-ce que Nikos est-il allé en Crète? 
  2. Combien de temps est-il resté en Crète? 
  3. Qu'est-ce qu'il a fait à Chania? 
  4. Quelles spécialités a-t-il goûté en Crète? 
  5. Qu'est-ce qu'il a admiré le dernier jour à Chania/Canée?

 Φωτοτυπία για συμπλήρωση ρημάτων σε Passé Composé:

 

 2η Διδακτική ώρα

Προβολή Video Parler de ses vacances (2 φορές)

Καταγραφή στον πίνακα της τάξης λεξιλογίου και εκφράσεων σχετικών με τις διακοπές.

Δημιουργία πίνακα με εκφράσεις σχετικές με απαντήσεις στα εξής ερωτήματα: Quand, Où, Quoi, Avec Qui, Comment? 

Στη συνέχεια ακολουθεί προφορική δραστηριότητα όπου οι μαθητές ρωτούν και απαντούν στους συμμαθητές τους για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

 3η Διδακτική ώρα:

 Στην τελευταία φάση της δραστηριότητας μας οι ομάδες είναι έτοιμες να δουλέψουν, με το υλικό που έχει παραχθεί τις δυο προηγούμενες ώρες. Θα πρέπει λοιπόν να παράγουν μια παράγραφο με θέμα τις αγαπημένες τους διακοπές (50-70 λέξεις). Ο χρόνος που θα έχουν στην διάθεση τους είναι 15 λεπτά.

Τέλος, στον εναπομείναντα χρόνο, τα ζευγάρια θα παρουσιάσουν μπροστά στους συμμαθητές τους την εργασία τους και θα γίνου κάποια σχόλια.