Διαδικασία
Ο παιδαγωγικός στόχος της δραστηριότητας είναι:
- να εμπεδώσουν οι μαθητές το σχετικό λεξιλόγιο των διακοπών
- να μάθουν να χρησιμοποιούν χρονικές εκφράσεις για να συνδέουν την διήγηση τους
- να μάθουν την χρήση του Passé Composé
- να μάθουν να κάνουν ερωτήσεις ανοιχτού τύπου (Quand, Où, Qu'est-ce que, Qui, Combien, Comment, Pourquoi)
- να κάνουν επανάληψη στα βοηθητικά ρήματα être/ avoir
- να μάθουν να δουλεύουν σε μικρές ομάδες δυο ατόμων
Τρόπος οργάνωσης:
- οι μαθητές θα χωριστούν σε δυάδες
Διάρκεια:
- για να ολοκληρωθεί η δραστηριότητα απαιτούνται τρεις διδακτικές ώρες (45 λεπτών)
Επίπεδο:
- Α1
- Α2
Υλικό:
- Οπτικοακουστικό
- Διδακτικά βιβλία
- Φωτοτυπίες
- Πίνακας
Τόπος:
- Η σχολική αίθουσα
Περιγραφή της διαδικασίας:
1η Διδακτική ώρα:
Προβολή του Video Vacances en Crète (2 φορές)
Απαντούν οι μαθητές στις ερωτήσεις κατανόησης:
- Où est-ce que Nikos est-il allé en Crète?
- Combien de temps est-il resté en Crète?
- Qu'est-ce qu'il a fait à Chania?
- Quelles spécialités a-t-il goûté en Crète?
- Qu'est-ce qu'il a admiré le dernier jour à Chania/Canée?
Φωτοτυπία για συμπλήρωση ρημάτων σε Passé Composé:
2η Διδακτική ώρα:
Προβολή Video Parler de ses vacances (2 φορές)
Καταγραφή στον πίνακα της τάξης λεξιλογίου και εκφράσεων σχετικών με τις διακοπές.
Δημιουργία πίνακα με εκφράσεις σχετικές με απαντήσεις στα εξής ερωτήματα: Quand, Où, Quoi, Avec Qui, Comment?
Στη συνέχεια ακολουθεί προφορική δραστηριότητα όπου οι μαθητές ρωτούν και απαντούν στους συμμαθητές τους για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
3η Διδακτική ώρα:
Στην τελευταία φάση της δραστηριότητας μας οι ομάδες είναι έτοιμες να δουλέψουν, με το υλικό που έχει παραχθεί τις δυο προηγούμενες ώρες. Θα πρέπει λοιπόν να παράγουν μια παράγραφο με θέμα τις αγαπημένες τους διακοπές (50-70 λέξεις). Ο χρόνος που θα έχουν στην διάθεση τους είναι 15 λεπτά.
Τέλος, στον εναπομείναντα χρόνο, τα ζευγάρια θα παρουσιάσουν μπροστά στους συμμαθητές τους την εργασία τους και θα γίνου κάποια σχόλια.