Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Δραστηριότητα

1η Δραστηριότητα:

 Για να αξιοποιήσεις το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών παρακολούθησε τα παρακάτω videos μέσα στο χρόνο μιας διδακτικής ώρας και συμπλήρωσε τα quizzes στο χρόνο μισής διδακτικής ώρας. Την άλλη μισή διδακτική ώρα θα ακολουθήσει συζήτηση με ερωτήσεις και παρατηρήσεις πάνω στα θέματα που ασχολήθηκες.

 

Για τις δεξιότητες και τις τεχνικές αναζήτησης πληροφορίας στο Διαδίκτυο.

Για τα κριτήρια αξιολόγησης διαδικτυακών πηγών.

Για την αξιοποίηση των πηγών του Διαδικτύου (Πλαγιαρισμός, αναφορές, θέματα ιδιοκτησίας).

Για τον όρο Netiquette (Κώδικας Δεοντολογικής Συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο).

 

Απάντησε στα παρακάτω quizzes:

 1. Το quiz γνώσεων που καλύπτει τα τρία πρώτα θέματα που παρακολούθησες:

 Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών.

 2. Το quiz που καλύπτει το τέταρτο θέμα που παρακολούθησες για τον όρο: Netiquette

  

2η Δραστηριότητα:

  Χρειάζεται όμως να αποκτήσεις μία σε βάθος κατανόηση του Διαδικτύου ως πηγή πληροφοριών.

 

 Οι προσδοκώμενοι γενικοί στόχοι είναι:

  

 ενώ πιο συγκεκριμένα οι ειδικοί στόχοι είναι:

 Ένας τρόπος γι’ αυτό, είναι να δημιουργήσεις ένα δυναμικό εποπτικό υλικό εύκολο στη χρήση και προσβάσιμο από το ιστολόγιο του σχολείου. Έχεις το χρόνο των έξι διδακτικών ωρών.

 

Αυτός είναι και ο στόχος σου.

  

  Δημιουργία ενός πολυμεσικού οδηγού με τίτλο:

 

"Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών"

 

Υποσημείωση: Κρυφοκοίταξε το Συμπέρασμα.

  

 και φυσικά δεν είσαι μόνος σου αλλά ανήκεις σε μία ομάδα που θα επιλέξεις εσύ

 

 αναλαμβάνοντας κάποιο ρόλo στην επιλογή Διαδικασία.

 

 

3η Δραστηριότητα:

Αφού ολοκλήρωσες τη 2η Δραστηριότητα, αρκούν μερικά λεπτά για να σταθμίσεις το βαθμό κατάκτησης των παραπάνω  προσδοκώμενων γενικών και ειδικών στόχων συμπληρώνοντας μόνος σου την Αυτοαξιολόγηση στην επιλογή Αξιολόγηση.