Δραστηριότητα
Συνοπτική περιγραφή
- Ο εκπαιδευτικός χωρίζει αλφαβητικά τους μαθητές σε 4 ομάδες οι οποίες κάθονται στους υπολογιστές (Διάρκεια 1’)
- Ο εκπαιδευτικός κάνει εισαγωγή στη νέα ενότητα και σύνδεση με την προηγούμενη (5.3 Παθογένειες Διοικητικού Μηχανισμού) με τη χρήση διαφανειών στο PREZI τονίζοντας την προσπάθεια αναδιοργάνωσης του Δημόσιου Τομέα και τη βελτίωση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των Δημόσιων Υπηρεσιών προς την κατεύθυνση της διαφάνειας και της διευκόλυνσης των Πολιτών αλλά και του ιδίου του Κράτους. (Διάρκεια 10’)
- Μοιράζονται τα φύλλα εργασίας και οι μαθητές ακολουθούν τις οδηγίες χρησιμοποιώντας τις εκπαιδευτικέ εφαρμογές που έχουν προαναφερθεί (Διάρκεια 45΄)
- Η κάθε ομάδα παρουσιάζει στις υπόλοιπες τις δραστηριότητες που έκανε με τη χρήση του PREZI και ο εκπαιδευτικός παρεμβαίνει με απαραίτητες συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινήσεις (Διάρκεια 32’)
- Άσκηση εφαρμογής - Αξιολόγηση: Μοιράζεται φύλλο εφαρμογής σε όλους τους μαθητές (Διάρκεια 2΄). Ο εκπαιδευτικός τα συγκεντρώνει και τα μελετά ώστε να κάνει διορθώσεις και επισημάνσεις στο επόμενο μάθημα