Συμπέρασμα
Σε αντίθεση με μια κατά μέτωπο διδασκαλία και απλή αναφορά στις διάφορες κυβερνητικές ιστοσελίδες, οι μαθητές μέσα από τις βιωματικές και διαδραστικές δραστηριοτήτες έρχονται σε άμεση επαφή και με το γνωστικό αντικείμενο αλλά και με καταστάσεις που θα αντιμετωπίσουν στη ζωή τους, όπως η αναζήτηση ενός πιστοποιητικού και η συμπλήρωση μιας αίτηση.
Παράλληλα κινητοποιούνται ως αυριανοί ενεργοί πολίτες με την κατασκευή της αφίσας και την ανάρτησή της στο σχολείο και στο κτίριο του Δήμου.