Δραστηριότητα
Χρησιμοποιείται ο ομαδοσυνεργατικός τρόπος διδασκαλίας. Δεν αφορά μόνο μία ώρα διδασκαλίας. Απαιτεί περισσότερες. Θα λέγαμε ότι κυμαίνεται στα πλαίσια ενός μηνιαίου χρονοδιαγράμματος.
Οι μαθητές χωρίζονται σε τέσσερις (4) ομάδες (μία ομάδα για κάθε κατηγορία παραγωγικών συντελεστών).
Οι ομάδες θα έχουν χρόνο (εντός της τάξης ή του εργαστηρίου) για να αναζητήσουν στο διαδίκτυο πληροφορίες και χαρακτηριστικά για την κατηγορία παραγωγικών συντελεστών που τους έχει ανατεθεί.
Η εν λόγω δραστηριότητα αποσκοπεί στο να ενεργοποιηθούν οι μαθητές και να αναζητήσουν πληροφορίες και χαρακτηριστικά των παραγωγικών συντελεστών, πού βρίσκονται, αν υπάρχουν σε απεριόριστες ποσότητες, αν χρησιμοποιούνται ορθολογικά.
Επίσης αν υπάρχουν αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται οι παραγωγικοί συντελεστές. Ποιες είναι αυτές οι επιπτώσεις, πώς μπορούν οι άνθρωποι με την καθημερινή καταναλωτική τους συμπεριφορά να αλλάξουν αυτές τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Οι μαθητές καλούνται να προτείνουν πιθανές λύσεις που να συνοδεύονται από αποτελεσματική και ορθολογική παραγωγή, αλλά και, κατά το δυνατόν, προστασία του περιβάλλοντος.