Συμπέρασμα
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές!!!
Οι μαθητές γνώρισαν την έννοια των παραγωγικών συντελεστών τη χρησιμότητα και το ρόλο τους στην οικονομία. Μπορούν να τους διακρίνουν και να τους ταξινομήσουν σε κατηγορίες και καθίστανται ικανοί να αναγνωρίζουν τους εν δυνάμει παραγωγικούς συντελεστές.
Είναι ικανοί πλέον να διαβλέπουν τη σύνδεση των παραγωγικών συντελεστών με το περιβάλλον. Διερευνώντας καταναλωτικές συμπεριφορές (υπερκατανάλωση) εντοπίζουν τον τρόπο με τον οποίο ατομικές και κοινωνικές καταναλωτικές συμπεριφορές επηρεάζουν το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής στον πλανήτη. Αναγνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο η παραγωγική διαδικασία μπορεί να γίνει ορθολογικά χωρίς να επηρεάζει το περιβάλλον ή να παραμορφώνει το ανάγλυφό του.
Καταβλήθηκε προσπάθεια, ώστε να αναδειχθούν οι αιτιολογικοί παράγοντες, οι συνέπειες, καθώς και οι τρόποι αντιμετώπισης του εν λόγω φαινομένου. Αποπειράθηκε η παρουσίαση λύσεων που περιλαμβάνουν αποτελεσματική και ορθολογική παραγωγή αλλά με ταυτόχρονη περιβαλλοντική ευαισθησία.
Η αλληλεπίδραση μεταξύ των μελών της κάθε ομάδας, συνέβαλε στην κατάκτηση της νέας γνώσης, στην δημιουργία και οργάνωση της κριτικής σκέψης, στον αναστοχασμό αναφορικά με την χρησιμότητα και την εφαρμογή της νέας γνώσης στην καθημερινότητα καθώς επίσης στην δημιουργία σύνθεσης θετικού και ευχάριστου κλίματος συνεργασίας.
Με αυτόν τον τρόπο θεωρούμε οτι καθίστανται ικανοί να ανταπεξέλθουν στον εργασιακό χώρο που αναφέραμε στην αρχή της ιστοεξερεύνησης (οικονομική δημοσιογραφία).