Πηγές-Μέσα
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ:
-
1992). Η εννοιολογική αλλαγή στην παιδική ηλικία. Στο Σ. Βοσνιάδου (επιμ.), Κείμενα Εξελικτικής Ψυχολογίας: Σκέψη, (σελ.149-164). Gutenberg, Αθήνα.
- Βοσνιάδου, Σ., Αρχοντίδου, Α. Καλογιαννίδου, Α., & Ιωαννίδης, Χ. (1996). Πως τα ελληνόπουλα αντιλαμβάνονται το σχήμα της γης: μια μελέτη της εννοιολογικής αλλαγής στην παιδική ηλικία. Ψυχολογικά Θέματα, 7(1), 30-51.
- Καμπεζά, Μ., Γκρίτση, Φ., Χρηστίδου, Β., Τζιμογιάννης, Α., & Ραβάνης, Κ. (2001). Η συγκρότηση του φαινομένου της εναλλαγής της μέρας και της νύχτας στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Στο Κ. Ραβάνης (επιμ.), Η μύηση των παιδιών στις Φυσικές Επιστήμες, (σελ. 185-193). Πάτρα
- Ραβάνης, Κ. (1999). Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Διδακτική και γνωστική προσέγγιση. Τυπωθήτω, Αθήνα.
- Valanides, N. Gritsi, F. Kampeza, M., & Ravanis, K. (2000). Changing pre-school children’s conceptions of the day/night cycle. International Journal of Early Years Education, 8(1), 27-39.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ-ΜΕΣΑ:
- https://www.youtube.com/watch?v=cBflQdh0B6g&ab_channel=%CE%92%CE%B1%CF%8A%CE%B4%CE%AC%CE%BD%CE%B7%CE%A4%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%AE
- https://www.youtube.com/watch?v=d7zzn1QjzwY&ab_channel=protovoulia
- http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2979
- http://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/222