Προώθηση πωλησεων

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Πηγές-Μέσα

Κάθε ομάδα θα πρέπει να ερευνήσει και να αναζητήσει τις πληροφορίες και το υλικό για την εργασία της από :
           1τη ομάδα: Δημόσιες σχέσεις, λειτουργία, αποτελεσματικότητα, σχέση με marketing και διαφήμιση
Δημόσιες σχεσεις-μαρκετινγκ- διαφημιση / η μεγάλη σύγχυση
Η συμβολή των δημοσίων σχεσεων στην εξέλιξη των επιχειρήσεων
Λειτουργια δημοσίων σχεσεων
Διευθυντής δημοσίων σχεσεων-απαιτούμενα προσόντα/ τα παντα για την επιστήμη των Δημοσίων σχεσεων
Διεύθυνση δημοσίων σχεσεων και αρμοδιότητες συμβούλου δημοσίων σχεσεων
Επικοινωνια και δημόσιες σχεσεις/Ελένη παπαδημητριου υπεύθυνη στο τμήμα Δήμοσιων σχεσεων πολιτισμού
Συνέντευξη.Αναλυεται το επάγγελμα του συμβούλου,ο ρόλος της λειτουργίας στην επιχείρηση , σχέση με μαρκετινγκ και άλλες λειτουργιες
 
 
 
 2ρη ομάδα: marketing λειτουργία, αποτελεσματικότητα ,στρατηγική, σχέση με δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση
 
Δημόσιες σχεσεις-μαρκετινγκ- διαφημιση / η μεγάλη σύγχυση
Μαρκετινγκ δεν σημαίνει μονο διαφημιση
6 λάθη που πρεπει να αποφεύγονται στο μαρκετινγκ
Στρατηγική -αποτελεσματικότητα μεσα από συνέντευξη υπευθύνου μαρκετινγκ σε εταιρία
Συνέντευξη- κ. Φρουζο υπεύθυνο μαρκετινγκ. Μιλάει για εγχείρημα του και αποτελεσματικότητα 
Προσόντα διευθυντή μάρκετινγκ
Προσόντα στελεχών μάρκετινγκ
 
 
 
 3τη ομάδα: Διαφήμιση, λειτουργία, αποτελεσματικότητα, σχέση με δημόσιες σχέσεις και marketing
 
Δημόσιες σχέσεις, marketing, διαφήμιση. Η μεγάλη σύγχυση
Διαφημιση γενικές γνώσεις 
Τρόποι διαφημίσης και αποτελεσματικότητα για επιχείρηση
Καθορισμός έννοιας  της διαφημίσης
Πέντε χρυσοί  κανόνες για αποτελεσματικότητα της διαφήμισης
How social media advertising work
Psychology of advertising(γιατροί συζητούν)