Εισαγωγή
«Κάθε επιχείρηση αποτελείται από διάφορα τμήματα όπου κάθε ένα από αυτά είναι υπεύθυνο για μια αντίστοιχη λειτουργία της επιχείρησης. Σκοπός της επιχείρησης είναι να προωθηθούν και να τοποθετηθούν σωστά τα προϊόντα ώστε να καταλήξουν στα χέρια των καταναλωτών η αγοραστών. Τελικός στόχος είναι το κέρδος.
Οι δημόσιες σχέσεις, το marketing και η διαφήμιση επιτελούν ρόλους σημαντικούς σε κάθε επιχείρηση. Καθένα έχει διαφορετικό προορισμό και ρόλο
παρόλο που επικρατεί μία σύγχυση ανάμεσα τους.
Δημόσιες σχέσεις δεν είναι marketing, ούτε και διαφήμιση. Όσοι ταυτίζουν τις τρεις αυτές λειτουργίες της επικοινωνίας εκτός του ότι δεν έχουν καταλάβει τι ρόλο έχει καθεμιά, δεν έχουν μελετήσει τους ορισμούς που δίνουν τα επιστημονικά σωματεία και οι επαγγελματικές ενώσεις,παγκοσμίως και των τριών αυτών κλάδων»
… Σκοπός αυτής της ιστοεξερευνησης είναι οι μαθητές Να γνωρίσουν τις τρεις αυτές λειτουργίες επικοινωνίας που χρησιμοποιεί μία επιχείρηση, ώστε να επιτύχει το κέρδος ως αποτέλεσμα μιας αποτελεσματικής διαχείρισης – διοίκησης, καθώς και πως μπορούν να τις εφαρμόσουν στο χώρο εργασίας τους με επιτυχία...
Ειδικότερα στόχος μας είναι οι μαθητές
Σε γνωστικό επίπεδο
• Να αναγνωρίζουν τις συγκεκριμένες λειτουργίες επικοινωνίας
• Να διακρίνουν τον ρόλο τους μέσα σε μία επιχείρηση
Σε επίπεδο δεξιοτήτων
• Να καλλιεργήσουν την συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ των συνομιλήκων τους
• Να εξοικειωθούν μέσα από την αναζήτηση υλικού στην χρήση H/Y
Σε μετά γνωστικό επίπεδο
• Να είναι ικανοί να χρησιμοποιήσουν την αναλογη λειτουργια σε μια επιχειρηση