Διαδικασία
Αφού χωριστείτε σε ομάδες και έχετε επιλέξει το θέμα εργασίας σας, κάθε ομάδα θα πρέπει να συνεργαστεί να αναζητήσει τις πληροφορίες, να συλλέξει το υλικό της να το οργανώσει και να το επεξεργαστεί ώστε να το παρουσιάσει με μορφή αρχείου power point στην ταξη.Όλες οι ομάδες έχουν την ίδια κατεύθυνση να βοηθηθούν να αποκτήσουν γνώσεις ώστε να μπορούν να βοηθήσουν καλύτερα την εταιρεία να προωθήσει με επιτυχία το προϊόν της. Η επιτυχία εξαρτάται και από τα τρία τμήματα επικοινωνίας όπου κοινός στόχος είναι το κέρδος της εταιρείας. Κάθε ομαδα θα αναζητήσει πληροφορίες από τα στοιχεία που της δίνονται στην ενότητα ΠΗΓΕΣ-ΜΕΣΑ
1τη ομάδα.Τίτλος εργασίας:Δημόσιες σχεσεις ,λειτουργια,αποτελεσματικότητα,Σχέση με μαρκετινγκ και διαφημιση
Ερευνήστε τον ρόλο των δημοσίων σχέσεων μέσα σε μία επιχείρηση, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης επικοινωνίας και τι προσόντα πρέπει να έχει αυτός που θα ασχοληθεί με δημόσιες σχέσεις. Σε τι ωφελεί την επιχείρηση ένα τμήμα Δημοσίων σχέσεων και με ποιον τρόπο μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά. Αναγνωρίσετε την διαφορά σε σχέση με marketing και διαφήμιση
2ρη ομάδα.Τιτλος εργασίας:Μαρκετινγκ ,λειτουργια,αποτελεσματικότητα,στρατηγική,σχέση με δημόσιες σχεσεις και διαφημιση
Ερευνήστε τον ρόλο του μάρκετινγκ μέσα σε μία επιχείρηση, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης επικοινωνίας και τι προσόντα πρέπει να έχει αυτός που θα ασχοληθεί με marketing. Σε τι ωφελεί την επιχείρηση ένα τμήμα marketing και με ποιο τρόπο μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά. Αναγνωρίσετε την διαφορά του ρόλου σε σχέση με δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση.
3τη ομάδα.Τιτλος εργασίας:Διαφημιση,λειτουργια, αποτελεσματικότητα σχέση με δημόσιες σχεσεις και μαρκετινγκ
Ερευνήσετε τον ρόλο της διαφήμισης μέσα σε μία επιχείρηση, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης επικοινωνίας. Σε τι ωφελεί την επιχείρηση ένα τμήμα διαφημίςης και με ποιον τρόπο μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά.Πως τα social media χρησιμοποιούνται για διαφήμιση προϊόντων ή υπηρεσιών; Αναγνωρίσετε την διαφορά ρόλου σε σχέση με marketing και διαφήμιση καθώς και πως μπορεί να δράσει η διαφήμιση στην ψυχολογία του καταναλωτη.