Διαδικασία
- Ξεκινήστε δημιουργώντας 4 ομάδες εργασίας.
Κάθε ομάδα θα προσεγγίσει το Πυθαγόρειο θεώρημα από διαφορετική οπτική γωνία .
Για το σκοπό αυτό θα πρέπει να αναλάβετε συγκεκριμένους ρόλους μέσα στην ομάδα σας και να απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα :
- Οι ιστορικοί μαθηματικοί πρέπει να απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα:
- Γιατί το Πυθαγόρειο θεώρημα είναι γνωσό και ως "Θεώρημα της εκατόμβης";
- Γνώριζαν οι Βαβυλώνιοι, οι Αιγύπτιοι, οι Κινέζοι και οι Ινδοί την Πυθαγόρεια ιδιότητα;
- Όσοι την γνώριζαν πώς τη χρησιμοποιούσαν στην καθημερινότητά τους;
Να γράψετε λίγα λόγια (200 λέξεις) για κάθε έναν από τους 4 λαούς.
Καλό θα ήταν να εμπλουτίσετε την εργασία σας με φωτογραφίες και βίντεο.
2. Οι θεωρητικοί μαθηματικοί να απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα:
- Τι λέει το Πυθαγόρειο θεώρημα;
- Σε τι είδους τρίγωνα εφαρμόζετε το Πυθαγόρειο θεώρημα;
- Ποια είναι η σχέση που συνδέει τις κάθετες πλευρές με την υποτείνουσα ενός ορθογωνίου τριγώνου;
- Τι λέει το αντίστροφο του Πυθαγορείου θεωρήματος;
- Αν ένα τρίγωνο έχει πλευρές με μήκη 5, 12, 13 τότε είναι αυτό ορθογώνιο;
3. Οι Γεωμέτρες να απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα:
- Ποια είναι η γεωμετρική απόδειξη του Πυθαγορείου θεωρήματος;
- Πώς κατασκεύαζαν στην Αρχαία Αίγυπτο τις ορθές γωνίες;
Καλό θα ήταν να εμπλουτίσετε την εργασία σας με φωτογραφίες και βίντεο.
4. Οι Loomis να απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα:
- Ποιο μαθηματικοί προσπάθησαν να αποδείξουν το Πυθαγόρειο θεώρημα με δική τους ανεξάρτητη μέθοδο;
- Παρουσιάστε κάποιες αποδείξεις του Πυθαγορείου θεωρήματος.