Διαδικασία
Οι μαθητές καλούνται να επεξεργαστούν τις πληροφορίες που δίνονται στο ποιήμα μέσα από μια πιο "επιστημονική" ματία και να κατανοήσουν τη σχέση που μπορεί να έχει το ποταμάκι με το σύννεφο, τη μπόρα, το βουνό κτλ, όπως αυτά αναφέρονται στο ποιήμα. Σε αυτό θα τα βοηθήσει η αφήγηση ενός ψηφιακού παραμυθιού:
Μετά την αφήγηση του παραμυθιού με τη χρήση ψηφιακών μέσων ανατίθεται στους μαθητές η εικαστική αναπαράσταση του παραμυθιού από τους ίδιους. Ο κάθε μαθητής αναλαμβάνει να ζωγραφίσει μια σκηνή του παραμυθιού και στην συνέχεια όλες οι σκηνές συγκεντρώνονται σε γνωστή εφαρμογή storytelling όπως το storyjumber. Οι μαθητές μέσα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή μπορούν να ηχογραφήσουν το περιεχόμενο της σκηνής που έχουν αναλάβει να αποδώσουν εικαστικά δημιουργώντας έτσι ένα συλλογικό παράγωγο, μια δική τους έκδοση του παραμυθιού.
https://www.storyjumper.com/library/my#
Έπειτα, παρακολουθούν το video από την εκπαιδευτική πύλη του Φωτόδεντρου με τίτλο " Ο σχηματισμός της βροχής" και προσπαθούν να εντάξουν στο λεξιλόγιό τους έννοιες και όρους πιο επιστημονικούς (υδρατμός, εξάτμηση κτλ), προκειμένου να περιγράψουν τον υδρολογικό κύκλο.
Φωτόδεντρο - Προβολή αντικειμένου (photodentro.edu.gr)
Τέλος, ζητείται από τα νήπια να δραματοποιήσουν τον κύκλο του νερού, αφού πρώτα "φιλοτεχνήσουν" και δημιουργήσουν τα κοστούμια τους (πχ. καπέλα, μάσκες ήλιου,σταγόνας κτλ). Η εκπαιδευτικός μπορεί να βιντεοσκοπεί των σκηνών της δραματοποίησης και τα διάφορα στάδια του υδρολογικού κύκλου και να συνθεθούν σε ένα βίντεο το οποίο μπορεί να ανέβει στην ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου και σε σχετικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.