Αξιολόγηση
Ως δραστηριότητα αξιολόγησης των νέο-αποκτηθέντων γνώσεων οι μαθητές θα μπορούσαν να κατασκευάσουν μια 3d μακέτα με απλά, ανακυκλώσιμα υλικά που υπάρχουν στο σχολείο τους, η οποία θα αναπαριστά τον υδρολογικό κύκλο. Το τελικό παράγωγο θα μπορούσε να φωτογραφηθεί και να χρησιμοποιηθεί για την διάχυση των αποτελεσμάτων της δραστηριότητας σε διάφορα ψηφιακά μέσα.
Εναλλακτικά, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί φύλλο εργασίας, δημιουργία του/της ίδιου του/της εκπαιδευτικού, στο οποίο θα απεικονίζονται τα διάφορα στάδιο του κύκλου του νερού. Οι μαθητές θα πρέπει να βάλουν σε σωστή χρονική σειρά της εικόνες, ώστε να απεικονιστεί η ορθή χρονική ακολουθία στα στάδια του υδρολογικού κύκλου. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα θα μπορούσε να υλοποιηθεί και σε ψηφιακή μορφή, χρησιμοποιώντας εφαρμογή ψηφιακών δραστηριοτήτων, όπως το LearningApps.
https://learningapps.org/createApp.php