Διαδικασία
Στην αρχή κάθε διδακτικής ώρας ξεκινάει το μάθημα με γνωστική προετοιμασία για την αποτίμηση της υπάρχουσας γνώσης και την ανίχνευση αναπαραστάσεων και γνωστικών δυσκολιών.
Οι μαθητές στην αρχή βλέπουν μια παρουσίαση για το υπολογιστικό σύστημα. Η παρουσίαση συνοδεύει το σχολικό βιβλίο και έχει εμπλουτισθεί από τον συντάκτη του σεναρίου ή από άλλους δικτυακούς τόπους που οι μαθητές προτείνουν, αρκεί να ολοκληρώνονται στα χρονικά πλαίσια που έχουν συμφωνηθεί στην αρχή του μαθήματος.
Στη συνέχεια, όταν πρόκειται για δραστηριότητες συναρμολόγησης υλικού χωρίζονται σε ομάδες των τεσσάρων. Κάθε ομάδα έχει μπροστά της τα ίδια υλικά μιας παλιάς κεντρικής μονάδας. Στο τέλος δείχνουν το αποτέλεσμα της συναρμολόγησης και περιγράφουν δυσκολίες που αντιμετώπισαν, και πως τελικά σκέφτηκαν για τη λύση ή που βρήκαν οδηγίες στο διαδίκτυο, σε δικτυακούς τόπους που ο καθηγητής πρότεινε ή που εκείνοι βρήκαν.
Ακολούθως δίνεται η δυνατότητα εξάσκησης και αξιολόγησης των μαθητών με διαδραστικές εφαρμογές που επίσης έχουν υλοποιηθεί με διάφορα εργαλεία. Τώρα οι μαθητές είναι ένας ή δύο σε κάθε υπολογιστή, ανάλογα με την αναλογία μαθητές ανά υπολογιστές. Εναλλακτικά μπορούμε να ασχοληθούμε με τις ίδιες δραστηριότητες σε έντυπη μορφή αν το μάθημα γίνεται σε τάξη και όχι στο εργαστήριο για λόγους λειτουργικούς. (Σε πολλά σχολεία συμβαίνει και αυτό). Οι δραστηριότητες είτε σε ηλεκτρονική μορφή, είτε όπως περιγράφονται στα φύλλα εργασίας, έχουν τους ίδιους στόχους: την εμπέδωση του γνωστικού αντικειμένου και την αξιολόγηση των μαθητών.