Εισαγωγή στο περιβάλλον του Scratch-Δημιουργία απλών προγραμμάτων

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Διαδικασία

 

Οδηγίες Υλοποίησης

Δραστηριότητα 1

Επιλέξτε το σκηνικό στο παιχνίδι εισάγοντας την κατάλληλη εικόνα για υπόβαθρο από αυτές που έχει ενσωματωμένες το περιβάλλον του SCRATCH. Θα το πετύχετε πατήστε, κάτω δεξιά, στο εικονίδιο Σκηνικό και επιλέξτε από το μενού της κεντρικής περιοχής «Υπόβαθρα». Στη συνέχεια «Εισαγωγή» για να οδηγηθείτε στη συλλογή σκηνικών.

Ακολούθως μικρύνετε το μέγεθος της γάτας πατώντας στο εικονίδιο σμίκρυνση μορφής (στα δεξιά της γραμμής μενού). Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τις παραπάνω εντολές προσπαθήστε να υλοποιήσετε τα παρακάτω:

Στο τέλος αποθηκεύστε την εργασία σας στην επιφάνεια εργασίας με το όνομα «γάτα».

Δραστηριότητα 2

Εφαρμόστε όσα αναφέρονται στη δραστηριότητα.

Στο τέλος αποθηκεύστε την εργασία σας στην επιφάνεια εργασίας με το όνομα «αυτοκίνητο».

Δραστηριότητα 3

Εισάγετε τη δεύτερη μορφή (ποντίκι). Επιλέξτε τη «Μορφή2» και χρησιμοποιήστε τις παραπάνω εντολές. Μόλις ο χρήστης επιλέγει την πράσινη σημαία το ποντίκι θα πρέπει να αρχίσει να κινείται. Πρέπει να ελέγχουμε αν βγει από τα όρια του δωματίου. Αν συμβεί αυτό να αναπηδά και να κινείται μέσα στο δωμάτιο στρίβοντας σε τυχαία γωνία που ορίζεται από την εντολή τυχαία επιλογή. Τα όρια της τυχαίας επιλογής (από 0 έως 360 ) έχουν επιλεγεί έτσι ώστε να συμφωνούν με αυτά του δωματίου του σκηνικού μας.

Στο τέλος αποθηκεύστε την εργασία με το όνομα «γάτα-ποντικός» στην επιφάνεια εργασίας.

Δραστηριότητα 4

Εφαρμόστε όσα αναφέρονται στη δραστηριότητα.

Στο τέλος αποθηκεύστε την εργασία με το ίδιο όνομα στην επιφάνεια εργασίας.