Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΑΣ Η ΚΑΛΗ (συνέχεια)

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Μεθοδολογία :

  1. Στην πρώτη δραστηριότητα τα παιδιά βρίσκονται στην ολομέλεια της τάξης και απαντούν σε ερωτήσεις, εκφράζοντας ιδέες και απόψεις σύμφωνα με προσωπικές εμπειρίες και βιώματα. Παράλληλα, εξασκούν την παρατηρητικότητα και την αιτιολογική σκέψη, καθώς καλούνται να εντοπίσουν στοιχεία του έργου και να επιχειρηματολογήσουν για να αιτιολογήσουν τις απόψεις τους
  2. Στην σεύτερη δραστηριότητα τα παιδιά χωρίζονται σε ζευγάρια με τυχαία επιλογή (χρωματική επιλογή καρτών σε σχήμα καρδιάς) και τους υπενθυμίζονται οι κανόνες λειτουργίας της ομάδας (ο χώρος είναι οριοθετημένος, δεν σηκωνόμαστε κατά τη διάρκεια της εργασίας μας, παρά μόνο όταν τελειώσει η δουλειά μας, δεν επισκεπτόμαστε άλλες ομάδες, μιλάμε χαμηλόφωνα).