Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΑΣ Η ΚΑΛΗ (συνέχεια)

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Αρχική Αξιολόγηση:

Μέσω της συζήτησης η νηπιαγωγός ανιχνεύει τις εμπειρίες, τα συναισθήματα και τις ιδέες των παιδιών

Διαμορφωτική

Μετά το τέλος της δεύτερης δράσης, τα παιδιά αυτοαξιολογούν:

παράλληλα η εκπαιδευτικός αξιολογεί:

Τελική

 Τα περισσότερα από τα παιδιά ανέπτυξαν τους πειδιωκόμενους στόχους, ενώ όλα τα παιδιά βελτίωσαν κατά πολύ τις επικοινωνιακές και κοινωνικές δεξιότητες τους. Μίλησαν για τα δικά τους πρόσωπα, απέτησαν αξία στην ομάδα και διασκέδασαν με το παραγώμενο έργο (δώρα και γιορτή