Διαδικασία
ΦΑΣΗ ΠΡΩΤΗ : Τα παιδιά με την χρήση του διαδικτύου θα περιηγηθούν σε ιστότοπους και σε πηγές. Ο κάθε μαθητής ατομικά θα ψάξει να βρεί πληροφορίες και θα τις συλλέξει.
ΦΑΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ: Οι μαθητές θα δημιουργήσουν ομάδες μεταξύ τους. Ο κάθε μαθητής θα παρουσιάσει στην ομάδα του τα αποτελέσματα της έρευνάς του και έπειτα θα αποφασίσουν οι ομάδες τα κύρια σημεία που θα παρουσιάσουν στην ολομέλεια ωστε να βοηθήσουν στην κατανόηση της θεωρίας του Φρόυντ.
ΦΑΣΗ ΤΡΙΤΗ: Τα παιδιά θα παρακολουθήσουν ενα βίντεο, το οποίο παρουσιάζει ενα γιατρός- παθολόγος. Εφόσον οι μαθητές εχουν διαβάσει την ενότητα του βιβλίου και ύστερα απο μια έρευνα που θα κάνουν στο ΄ιντερνετ, οι μαθητές θα είναι σε θέση να παρακολουθήσουν το βίντεο που εμπεριέχει δυσνόητες έννοιες σχετικές με την προσωπικότητα του ατόμου που βασίζονται στην ψυχολογία. Οι μαθητές θα πρέπει να απαντήσουν στις παρακάτω ερωτήσεις:
- Τί ρόλο διαδραματίζει το συνειδητό και το ασυνείδητο στην προσωπικότητα των ατόμων;
- Απο ποία μέρη απαρτίζεται η προσωπικότητα του ατόμου και πώς λειτουργούν αυτά τα μέρη;
- Ποιός ο ρόλος των μηχανισμών άμυνας στον ψυχισμό ενός ατόμου;
- Ποιός είνααι ο εξισορροπητικός μηχανισμός και πού αποσκοπεί;
- Ποιός ο ρόλος της ψυχανάλυσης στα άτομα;