Εισαγωγή
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ
Τάξη Δ’ Δημοτικού
Μάθημα/Γνωστικό Αντικείμενο Αγγλικά
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών/μαθητριών
1.Να αναγνωρίζουν τα σχολικά μαθήματα. Να εντοπίζουν σε σύντομο κείμενο εύκολα πληροφορίες σχετικές με τα αγαπημένα σχολικά μαθήματα.
2.Να κατανοούν το περιεχόμενο ενός σύντομου κειμένου το οποίο αναφέρεται στο σχολικό πρόγραμμα και τις αγαπημένες ημέρες.
3.Να παροτρύνονται να χρησιμοποιούν το λεξιλόγιο και την ορολογία των μαθημάτων στα Αγγλικά με σωστή προφορά.
4.Να μπορούν να περιγράφουν ποιο είναι το αγαπημένο τους μάθημα και γιατί. Επίσης ποια ημέρα προτιμούν να έχουν το μάθημα στα Αγγλικά.
5.Να μπορούν να φτιάχνουν ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου στα Αγγλικά.
6.Να αποκτήσουν γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες.
7.Να υιοθετήσουν, να καλλιεργήσουν πνεύμα εξερεύνησης, διερευνητικής μάθησης, επικοινωνίας, ομαδικότητας, συνεργασίας, αλληλεπίδρασης, να εμπλέκονται μεταξύ τους, κριτικής σκέψης, να εστιάζουν στη σχέση τους και στα αποτελέσματα συμμετοχής τους.
Απαιτούμενες γνώσεις των μαθητών για την υλοποίηση του σεναρίου
Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις από τους μαθητές/μαθήτριες απλά
·να γνωρίζουν τις ημέρες της εβδομάδας
·να έχουν απλή εξοικείωση με τη λειτουργία και χειρισμό του ηλεκτρονικού υπολογιστή
·να είναι εξοικειωμένοι/-ες με την e-me και Webex
·να είναι κάπως εξοικειωμένοι/-ες με το περιβάλλον της κυψέλης στην πλατφόρμα e-me, και να μπορούν να κάνουν πλοήγηση στον ιστό
·να έχουν βασικές γνώσεις στο να μπορούν να γράφουν κείμενο.
Χρόνος υλοποίησης (για 1-2 διδακτικές ώρες στην ψηφιακή τάξη)
1-2 διδακτικές ώρες (60’) δια ζώσης και (45’) ασύγχρονη