Αξιολόγηση
1ο ΒΗΜΑ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ –-Αξιολόγηση:
Σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία ενός προγράμματος αποτελεί η ανατροφοδότηση και αξιολόγηση. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα υπάρχουν και τα τρία είδη της αξιολόγησης η διαγνωστική, η διαμορφωτική και η τελική αξιολόγηση.
Κατά την διαγνωστική αξιολόγηση, προσδιορίστηκε το επίπεδο των γνώσεων, εντοπίστηκαν οι πιθανές δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι μαθητές και ανιχνεύθηκε η θέληση για συμμετοχή του μαθητή στην κατάκτηση της γνώσης του. Η διαμορφωτική αξιολόγηση υλοποιήθηκε μέσω των διαλειμμάτων ανατροφοδότησης και ενημέρωσης, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τυχών αστοχίες του προγράμματος, ταυτόχρονα υπήρξε διακριτική παρακολούθηση της συμπεριφοράς των μαθητών και του τρόπου λειτουργίας των ομάδων στην σύγχρονη και κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των δραστηριοτήτων στην ασύγχρονη.
Για την τελική αξιολόγηση παρέχεται με διάφορες ασκήσεις, αξιολογούν την συνολική επίδοση των μαθητών (γνώσεις, δεξιότητες, μεταγνώση), θα μπορούσαμε να πούμε ότι αφορά τον έλεγχο για το τι επιτεύχθηκε.
2ο ΒΗΜΑ Ανατροφοδότηση/ Μεταγνώση:
Ο/Η εκπαιδευτικός επικοινωνεί με τους μαθητές ατομικά για να τους ενημερώση για τη πρόοδο τους αμέσως ή κάποια άλλη στιγμή. Σε αυτό το σημείο δίνεται εξήγηση στους μαθητές ότι ακόμα και λάθη να υπάρχουν, μέσω αυτών μαθαίνουν και είναι μέρος της μαθησιακής διαδικασίας. Οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν τι ξέρουν και τι δεν ξέρουν, ώστε να αναπτύξουν τη μεταγνώση τους. Επίσης τονίζεται στα παιδιά ότι καλό είναι αν έχουν κάνει λάθη να ξαναπροσπαθήσουν μέχρι να κατανοήσουν την ύλη με την επανάληψη. Χρησιμοποιώντας τα προσωπικά μηνύματα ο/η εκπαιδευτικός αποστέλλει μήνυμα για την ενθάρρυνση του μαθητή ή την διόρθωση του/της. Επίσης, στο τοίχο μπορεί να γίνει σχολιασμός πάνω στις δραστηριότητες και να υπάρχει επικοινωνία που απευθύνεται σε όλους τους μαθητές να γίνει και χρήση των reactions που αρέσουν στους μαθητές. Ανατροφοδότηση θα υπάρξει και θα δοθεί για την εργασία που είχε ανατεθεί στο e-me assignments, για να την ανεβάσουν οι μαθητές διορθωμένη στην e-me blogs.