Αξιολόγηση
Φύλλο αξιολόγησης
Ως ομάδα αξιολογούμε την εργασία των υπόλοιπων ομάδων, χωρίς να σημειώνουμε βαθμό στη στήλη της δικής μας ομάδας.
Άξονας αξιολόγησης |
Ομάδα 1 |
Ομάδα 2 |
Ομάδα 3 |
Ομάδα 4 |
Ομάδα 5 |
Η εισαγωγή του βιβλίου είναι επαρκώς τεκμηριωμένη |
|
|
|
|
|
Τα στοιχεία για τη ζωή του ποιητή είναι κατατοπιστικά για τον αναγνώστη |
|
|
|
|
|
Τα στοιχεία για την εποχή του ποιητή είναι κατατοπιστικά για τον αναγνώστη |
|
|
|
|
|
Τα στοιχεία για το έργο του ποιητή είναι κατατοπιστικά για τον αναγνώστη |
|
|
|
|
|
Τα στοιχεία για την κριτική στο έργο του ποιητή είναι κατατοπιστικά για τον αναγνώστη |
|
|
|
|
|
Τα στοιχεία για τη διαδικτυακή παρουσία του ποιητή είναι κατατοπιστικά για τον αναγνώστη |
|
|
|
|
|
Τα ποιήματα που επιλέχτηκαν είναι αντιπροσωπευτικά του έργου του ποιητή |
|
|
|
|
|
Η μορφοποίηση, ο συνδυασμός χρωμάτων που επιλέχθηκε, η γενική εικόνα του βιβλίου |
|
|
|
|
|
Συνολικός Βαθμός |
|
|
|
|
|
Δελτίο αυτοαξιολόγησης μαθητή
Ερώτηση |
ΝΑΙ/ ΟΧΙ |
Παρείχα πληροφορίες και ιδέες στη συζήτηση εντός της ομάδας; |
|
Συμμετείχα ενεργά στην έρευνα της ομάδας σύμφωνα με τις υποχρεώσεις της; |
|
Συνεργάστηκα με τα άλλα μέλη της ομάδας προσφέροντας βοήθεια; |
|
Συνέβαλα στη δημιουργία καλού κλίματος στην ομάδα; |
|
Ζήτησα βοήθεια από τα μέλη της ομάδας μου; |
|
Είχα σαφή ρόλο στο πλαίσιο της ομάδας; |
|
Γενικά θεωρώ θετική την εμπειρία μου από τη συμμετοχή μου στην ομάδα; |
|
Δελτίο αυτοαξιολόγησης ομάδας
Ερώτηση |
ΝΑΙ/ ΟΧΙ |
Οργανωθήκαμε γρήγορα και μοιράσαμε ρόλους εντός ομάδας; |
|
Σχεδιάσαμε ένα πλάνο διαχείρισης των υποχρεώσεων της ομάδας; |
|
Ήμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας σε όλα τα στάδια της διαδικασίας; |
|
Τηρήσαμε το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα; |
|
Συνεργαστήκαμε σε καλό κλίμα σε όλη τη διάρκεια ύπαρξης της ομάδας; |
|
Οι τελικές αποφάσεις για τις εργασίες ήταν αποτέλεσμα διαλόγου; |
|
Η τελική/συνολική αποτίμηση της λειτουργίας της ομάδας είναι θετική; |
|