Αξιολόγηση

1. Αξιολόγηση Ομαδικής Εργασίας
Η αξιολόγηση θα γίνει με ρουμπρίκα και θα βασιστεί στα εξής κριτήρια:
-
Κριτήριο Άριστα (10) Πολύ Καλά (7-9) Καλά (4-6) Χρειάζεται Βελτίωση (1-3) Συνεργασία & Συμμετοχή Όλα τα μέλη συμμετείχαν ενεργά, υπήρχε αμοιβαίος σεβασμός και πλήρης διαμοιρασμός εργασίας. Τα περισσότερα μέλη συμμετείχαν ενεργά, αλλά υπήρχαν 1-2 άτομα με μικρότερη συνεισφορά. Μερικά μέλη ήταν παθητικά ή υπήρξαν σημαντικές δυσκολίες στη μεταξύ τους επικοινωνία. Ένα ή κανένα μέλος συνεισέφερε ουσιαστικά στην εργασία. Οργάνωση & Διαχείριση Χρόνου Τηρήθηκαν απόλυτα οι ρόλοι, τα στάδια της διαδικασίας και το χρονοδιάγραμμα. Οι ρόλοι τηρήθηκαν, αλλά υπήρξαν μικρές αποκλίσεις στον χρόνο ή στη σειρά των βημάτων. Δεν τηρήθηκαν πλήρως οι ρόλοι ή η εργασία ολοκληρώθηκε εκπρόθεσμα/βιαστικά. Η ομάδα δεν είχε σαφή οργάνωση ρόλων και τα βήματα δεν ακολουθήθηκαν. Δημιουργικότητα & Προτάσεις Οι προτάσεις ήταν πρωτότυπες, εφαρμόσιμες και βασισμένες στα ευρήματα της έρευνας (Μέρος Δ'). Οι προτάσεις ήταν καλές και εφαρμόσιμες, αλλά δεν ήταν ιδιαίτερα πρωτότυπες. Οι προτάσεις ήταν γενικές ή δεν ανταποκρίνονταν πλήρως στα προβλήματα που εντοπίστηκαν. Δεν αναπτύχθηκαν σαφείς ή εφαρμόσιμες προτάσεις. Παρουσίαση / Παραδοτέα Η Παρουσίαση/Αφίσα και τα παραδοτέα ήταν καθαρά, άρτια οργανωμένα, ευδιάκριτα και περιείχαν όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες. Τα παραδοτέα ήταν καλά οργανωμένα, αλλά είχαν 1-2 μικρά λάθη στη δομή ή στην οπτική παρουσίαση. Τα παραδοτέα ήταν αποδεκτά, αλλά όχι πλήρη ή δυσκολευόταν κανείς να διακρίνει τις βασικές ιδέες. Τα παραδοτέα ήταν ελλιπή ή εξαιρετικά ανοργάνωτα.
2. Αυτοαξιολόγηση Μαθητών (Student Self-Assessment)
Κάθε μαθητής συμπληρώνει τις παρακάτω ερωτήσεις για τη δική του συμβολή στην ομάδα.
| Ερώτηση | Απάντηση (Περιγραφή) |
| Πώς συνεργάστηκα με την ομάδα μου; | (Περιγράψτε συγκεκριμένες ενέργειες, π.χ., «Ανέλαβα την αναζήτηση πηγών για τον καφέ κάδο» ή «Βοήθησα στη σύνταξη του τελικού κειμένου») |
| Ποια ήταν η μεγαλύτερη συμβολή μου; | (Περιγράψτε τον ρόλο σας και το αποτέλεσμα της εργασίας σας.) |
| Τι θα μπορούσα να κάνω καλύτερα; | (Περιγράψτε τομείς βελτίωσης, π.χ., «Θα μπορούσα να διαχειριστώ καλύτερα τον χρόνο μου» ή «Να είμαι πιο ενεργός στη συζήτηση») |
| Τι έμαθα για την ανακύκλωση μέσω αυτού του project; | (Περιγράψτε συγκεκριμένα στοιχεία που μάθατε, π.χ., «Έμαθα ότι οι πλαστικές σακούλες δεν πάνε στον μπλε κάδο» ή «Κατάλαβα τη σημασία του καφέ κάδου») |
| Βαθμολόγησε τη δική σου προσπάθεια (1-10): | (Βαθμός) |