Συμπέρασμα
Σε αυτό το τελικό στάδιο, οι ομάδες θα κάνουν μια ανασκόπηση του ταξιδιού τους στην ανακύκλωση. Η καταγραφή των συμπερασμάτων θα εδραιώσει τη μάθηση και θα μετατρέψει τη γνώση σε πράξη:
-
Γνώση Υλικών: Οι μαθητές καταγράφουν τις νέες γνώσεις που απέκτησαν σχετικά με τα ανακυκλώσιμα υλικά (π.χ., ότι το χαρτί πρέπει να είναι καθαρό, ότι το πλαστικό μιας χρήσης πρέπει να μειωθεί, ποια υλικά ανήκουν στον καφέ κάδο).
-
Αντιμετώπιση Δυσκολιών: Αναγνωρίζουν τις πραγματικές δυσκολίες που εντόπισαν στην εφαρμογή της ανακύκλωσης στο σχολείο (π.χ., έλλειψη σωστής σήμανσης στους κάδους, περιορισμένος αριθμός κάδων, λάθος συνήθειες συμμαθητών).
-
Ιεράρχηση Προτάσεων: Επιλέγουν και ιεραρχούν τις δύο ή τρεις πιο σημαντικές προτάσεις που διαμόρφωσαν (π.χ., άμεση τοποθέτηση κάδου μπαταριών, καθιέρωση εβδομαδιαίας ενημέρωσης, βελτίωση της σήμανσης).
-
Προσωπική Δέσμευση: Καθορίζουν συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους ο καθένας μπορεί να συμβάλλει καθημερινά στην καλύτερη ανακύκλωση (π.χ., φέρνοντας επαναχρησιμοποιούμενο μπουκάλι, διαχωρίζοντας τα σκουπίδια πριν τον κάδο, ενημερώνοντας έναν συμμαθητή).
Τέλος, η τάξη, βασιζόμενη στα ευρήματα και τα συναισθήματα που προέκυψαν από το project, θα διαμορφώσει ένα κοινό, ηχηρό σύνθημα για την ανακύκλωση, το οποίο μπορεί να γίνει το μότο της σχολικής κοινότητας.
