OP-ART – Η Τέχνη των ψευδαισθήσεων μέσα από το έργο του Victor Vasarely

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Παρακαλούμε ανατρέξτε σε αυτή τη ρουμπρίκα για να διασφαλίσετε ότι θα λάβετε τους υψηλότερους δυνατούς βαθμούς.

 

Κριτήρια χαμηλή επίδοση μέτρια επίδοση καλή επίδοση πολύ καλή επίδοση Αποτελέσματα
2 3 4 5
Περιεχόμενο Ελλιπής χρήση θετικού και αρνητικού χώρου σε ένα έργο τέχνης. Δεν δημιουργεί οπτική ψευδαίσθηση και δεν μετατρέπει ένα δισδιάστατο σχήμα σε τρισδιάστατο. Δεν κάνει καθόλου χρήση χάρακα για να σχεδιάσει ευθείες γραμμές και δεν χρωματίζει τα τετράγωνα του χώρου. Ικανοποιητική χρήση θετικού και αρνητικού χώρου σε ένα έργο τέχνης. Φτιάχνει μια οπτική ψευδαίσθηση με ένα σχήμα και χρησιμοποιεί περισσότερους από δύο χρωματικούς τόνους για να το κάνει. Δεν χρησιμοποιεί αποτελεσματικά χάρακα για να σχεδιάσει ευθείες γραμμές. Δεν ολοκληρώνει τον χρωματισμό όλων των θετικών τετραγώνων. 

Μέτρια αποτελεσματική χρήση θετικού και αρνητικού χώρου. Φτιάχνει μια οπτική ψευδαίσθηση με ένα σχήμα και έναν χρωματικό τόνο. Μετατρέπει ικανοποιητικά ένα δισδιάστατο σχήμα σε αυτό που φαίνεται να είναι τρισδιάστατο σχήμα. Χρησιμοποιεί ικανοποιητικά έναν χάρακα για να σχεδιάσει ευθείες γραμμές μέσα στο σχήμα και έξω για το πλέγμα. Συμπληρώνει όλα τα θετικά τετράγωνα του χώρου με ένα μόνο χρώμα. 

Εξαιρετικά αποτελεσματική χρήση θετικού και αρνητικού χώρου σε ένα έργο τέχνης. Φτιάχνει μια οπτική ψευδαίσθηση με δύο σχήματα και δύο χρωματικούς τόνους. Μετατρέπει αποτελεσματικά ένα δισδιάστατο σχήμα σε αυτό που φαίνεται να είναι τρισδιάστατο. Χρησιμοποιεί χάρακα για να σχεδιάσει ευθείες γραμμές μέσα στο σχήμα και έξω για το πλέγμα. Γεμίζει όλα τα θετικά τετράγωνα του χώρου με ένα μόνο χρώμα. 5
Οργάνωση / Συνοχή Η εργασία δεν παρουσιάζει πληροφορίες τουλάχιστον από δύο φάσεις. Η εργασία ακολουθεί οργανωμένη παρουσίαση των πληροφοριών, σε ποσοστό κάτω του 50% της κάθε φάσης.

Η εργασία ακολουθεί οργανωμένη παρουσίαση των πληροφοριών, στο 50-80% της κάθε φάσης.

Η εργασία ακολουθεί άρτια οργάνωση παρουσίασης των πληροφοριών, σε ποσοστό άνω του 80% της κάθε φάσης. 5
Παρουσίαση Δεν πραγματοποιήθηκε καμία αναζήτηση στο διαδίκτυο με αποτέλεσμα μη παρουσίαση του υλικού. Το υλικό που παρουσιάστηκε ήταν μερικώς ορθό αφού δεν κάλυπτε μεγάλο μέρος της εργασίας. Ο ομιλητής διάβαζε διαρκώς τις σημειώσεις του.

Το υλικό που παρουσιάστηκε ήταν ορθό και κάλυπτε πολύ μεγάλο μέρος της εργασίας. Ο ομιλητής προσπάθησε να απαντήσει σε όλες τις απορίες, με τη βοήθεια σημειώσεων.

Το υλικό ήταν άκρως ορθό και πλήρης για όλες τις φάσεις. Ο ομιλητής έλυσε τις απορίες των συμμαθητών του. 5
Συνεργασία Ορισμένοι από την ομάδα δεν συνεργάστηκαν με τους υπόλοιπους, με συνέπεια η εργασία να είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας λίγων. Τα μέλη της ομάδας λειτούργησαν κυρίως αυτόνομα, όμως όλοι συνέβαλαν λίγο ως πολύ στο τελικό αποτέλεσμα.

Οι μαθητές επέδειξαν μεγάλο βαθμό συνεργασίας, αλλά κάποια μέλη φάνηκε ότι είχαν πιο ενεργή συμμετοχή.

Υπήρξε άριστη συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας και όλοι συνέβαλαν στο τελικό αποτέλεσμα. 5
        Συνολική βαθμολόγια: 20