Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση θα έχει την μορφή
α) Ανατροφοδότησης με ανάλυση ερωτηματολογίου προς τους μαθητές της τάξης που δέχτηκαν την παρέμβαση. Το ερωτηματολόγιο θα διαμορφωθεί από κοινού με την/τον εκπ/κό της τάξης του Γυμνασίου και θα δοθεί στους μαθητές την επόμενη διδακτική ώρα από την παρέμβαση. Στη συνέχεια οι δυο εκπαιδευτικοί θα αξιολογήσουν την παρέμβαση των παιδιών του Γυμνασίου ως προς την ποιότητα της, την αποτελεσματικότητά, τη συνάφειά της, τη σαφήνειά της και τον αντίκτυπο.
β) Αυτοαξιολόγηση με χρήση ρουμπρίκας εστιασμένης στα σημεία: Περιεχόμενο και Οργάνωση , Παρουσίαση , Συνεργασία, Συναισθήματα.