Είδη χαρτών

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

 

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ  ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ 

 

Οι μαθητές θα αξιολογηθούν ατομικά και ανα ομάδα κατά τη διάρκεια της έρενας αλλά και στο τέλος. 

 Καλούνται να επεξεργαστούν τις εργασίες που θα  δημιουργήσουμε όπως  κρυπτόλεξο, δραστηριότητες αντιστοίχισης, παιχνίδι μνήμης, quiz διαφορετικού τύπου ερωτήσεων (συμπλήρωσης κενών, πολλαπλής επιλογής… ) με σκοπό  να ελέγξουμε την αποκτηθείσα  και να ενεργοποιήσουμε την πρότερη γνώση. Μερικές θα συμπληρωθούν στην  στην τάξη και οι υπόλοιπες ασύγχρονα στην e-me. 

 

 

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=919839 

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=921899 

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=921958 

 

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=932007 

 

 

Παράρτημα

 

Ακολουθεί παράρτημα με τις ασκήσεις που είναι αναρτημένες στον τοίχο της κυψέλης στην e-me 

e-me find the words   (Κρυπτόλεξο)                                                                                        

            

 

e-me Drag the words   ( αντιστοίχιση )

                 

 

e-me Memory Game ( ίδιες εικόνες – παχνίδι μνήμης )

 

E-me content  Quiz (Question Set ( δημιουργία διαφορετικού τύπου ερωτήσεων )

 

 

 

 

 

 

ΕΙΔΗ ΧΑΡΤΩΝ ( Έγγραφο παρατήρησης και καταγραφής αποτελεσμάτων )

ΑΣΚ           ΑΣΚΗΣΗ: Γράψτε, η κάθε ομάδα, δίπλα στο όνομα του κάθε είδους χάρτη τον αριθμό της εικόνας του χάρτη που θεωρείτε

                                ότι είναι σωστό. Στη συνέχεια προσθέστε κάποια χαρακτηριστικά των χαρτών που σας οδήγησαν σε αυτή

                                την επιλογή.

ΟΜΑΔΕΣ:

                1η Γενικός, Πολιτικός: ………………………………………………………………………………………………………………….......

                                                          ………………………………………………………………………………………………………………….

                2η Γενικός, Γεωφυσικός:  ………………………………………………………………………………………………………………......

                                                         …………………………………………………………………………………………………………………..

                3η Θεματικός Ιστορικός: …………………………………………………………………………………………………………………....

                                                       …………………………………………………………………………………………………………………….

                4η Θεματικός, Κλιματολογικός: ………………………………………………………………………………………………………........

                                                                   …………………………………………………………………………………………………………....

              5 η Θεματικός, Παραγωγής Προϊόντων: ………………………………………………………………………………………………......

                                                                              ………………………………………………………………………………………………....

            6η Θεματικός, Οδικός: ……………………………………………………………………………………………………………………….

                                                  ....…………………………………………………………………………………………………………