Αξιολόγηση
Αφού ολοκληρώθηκε η αποστολή σας, ήρθε η ώρα να αξιολογήσετε την προσπάθειά σας. Η αξιολόγηση μάς βοηθάει να γινόμαστε καλύτεροι και αποδοτικότεροι. Γι' αυτό προσπαθήστε να είστε δίκαιοι και αντικειμενικοί.
ΡΟΥΜΠΡΙΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ
|
ΑΡΙΣΤΑ |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ |
ΜΕΤΡΙΑ |
ΚΑΘΟΛΟΥ |
ΒΑΘΜΟΙ |
|
4 |
3 |
2 |
1 |
|
ΚΡΙΤΗΡΙΑ |
|
|
|
|
|
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ |
Περιλαμβάνει πλούσιες πληροφορίες που καλύπτουν σε βάθος το θέμα με ανάδειξη των σημαντικών σημείων |
Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών. |
Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών,αλλά υπάρχουν 1-2 λάθη στην τεκμηρίωση. |
Περιορισμένο περιεχόμενο/πηγές ή αρκετά λάθη στην τεκμηρίωση. |
|
ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ |
Πληροφορίες δομημένες με χρήση κατάλληλων επικεφαλίδων, πρωτότυπο και κατανοητό τρόπο οργάνωση. |
Πληροφορίες δομημένες με επικεφαλίδες για τη δόμηση του υλικού, υστερεί όμως στη συνολική οργάνωση θεμάτων. |
Λογική οργάνωση στο μεγαλύτερο μέρος. |
Διάσπαρτες πληροφορίες χωρίς οργάνωση. |
|
ΓΛΩΣΣΑ-ΕΚΦΡΑΣΗ |
Λεξιλόγιο που αποδίδει με σαφήνεια το περιεχόμενο και κάνει ενδιαφέρουσα την παρουσίαση. |
Πολύ καλό λεξιλόγιο, υπάρχουν 1-2 εκφραστικά λάθη, χωρίς να επηρεάζεται η ροή της παρουσίασης. |
Καλό λεξιλόγιο. Λάθη στην έκφραση που επηρεάζουν αρνητικά τη ροή της παρουσίασης. |
Πολύ φτωχό λεξιλόγιο. Δεν υπάρχει ποικιλία στην επιλογή του λεξιλογίου με αποτέλεσμα η παρουσίαση να γίνεται βαρετή. |
|
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
Άριστη. Ο ομιλητής μιλά με ενθουσιώδη τρόπο. Το εποπτικό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί είναι κατάλληλο και αντιστοιχεί με τα συνοδευτικά κείμενα. |
Πολύ καλή παρουσίαση. Ο ομιλητής μιλά με σαφήνεια. Το εποπτικό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί είναι κατάλληλο, αντιστοιχεί με τα συνοδευτικά κείμενα, αλλά χρειάζονται και άλλες πληροφορίες. |
Καλή παρουσίαση. Ο ομιλητής κάνει λίγα λάθη στον επιτονισμό των λέξεων και κάποιες φορές δε μιλάει καθαρά. Το εποπτικό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί είναι κατάλληλο, αλλά σε 1-2 σημεία δεν αντιστοιχεί με τα συνοδευτικά κείμενα. |
Κουραστική παρουσίαση. Ο παρουσιαστής δε μιλάει καθαρά, δεν επιτονίζει σωστά τις λέξεις. Το εποπτικό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί και τα συνοδευτικά κείμενα δεν αντιστοιχούν. |
|
ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: |
ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΗ/ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
Ονοματεπώνυμο:
|
Καθόλου |
Λίγο |
Αρκετά |
Πολύ |
Αναζήτησα στις διαδικτυακές πηγές στοιχεία με βάση το ερώτημα που είχε τεθεί. |
|
|
|
|
Οι πηγές από το διαδίκτυο (ιστοσελίδες, βίντεο, κείμενο) με βοήθησαν να κατανοήσω τι είναι πόλη-κράτος. |
|
|
|
|
Μπόρεσα να κατηγοριοποιήσω τα στοιχεία από τις πηγές και να δώσω απάντηση στο ερώτημα. |
|
|
|
|
Συνέβαλα στην καταγραφή της απάντησης στο ερώτημα. |
|
|
|
|
Ανταποκρίθηκα στις απαιτήσεις της δραστηριότητας. |
|
|
|
|
Βοήθησα στη δημιουργία της τελικής παρουσίασης. |
|
|
|
|
Διατύπωσα την άποψή μου με επιχειρήματα στη συζήτηση με τους συμμαθητές μου. |
|
|
|
|
Άκουγα με προσοχή τους/τις συμμαθητές/-τριες μου, όταν διατύπωναν τη δικής του άποψη. |
|
|
|
|
Είμαι ικανοποιημένος/-η από τον τρόπο που συνεργάστηκα με την ομάδα μου. |
|
|
|
|
Η εργασία της ομάδα μου ήταν αποτέλεσμα αμοιβαίας και ισότιμης συνεισφοράς όλων των μελών της ομάδας. |
|
|
|
|