Ο θεσμός της πόλης-κράτους: Εξερευνώντας το παρόν μέσα από το παρελθόν.

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Αφού ολοκληρώθηκε η αποστολή σας, ήρθε η ώρα να αξιολογήσετε την προσπάθειά σας. Η αξιολόγηση μάς βοηθάει να γινόμαστε καλύτεροι και αποδοτικότεροι. Γι' αυτό προσπαθήστε να είστε δίκαιοι και αντικειμενικοί.

ΡΟΥΜΠΡΙΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

 

 

ΑΡΙΣΤΑ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ

ΜΕΤΡΙΑ

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΒΑΘΜΟΙ

 

4

3

2

1

 

ΚΡΙΤΗΡΙΑ

 

 

 

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

Περιλαμβάνει πλούσιες πληροφορίες που καλύπτουν σε βάθος το θέμα με ανάδειξη των σημαντικών σημείων

Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών.

Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών,αλλά υπάρχουν 1-2 λάθη στην τεκμηρίωση.

Περιορισμένο περιεχόμενο/πηγές ή αρκετά λάθη στην τεκμηρίωση.

 

ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

Πληροφορίες δομημένες με χρήση κατάλληλων επικεφαλίδων, πρωτότυπο και κατανοητό τρόπο οργάνωση.

Πληροφορίες δομημένες με επικεφαλίδες για τη δόμηση του υλικού, υστερεί όμως στη συνολική οργάνωση θεμάτων.

Λογική οργάνωση στο μεγαλύτερο μέρος.

Διάσπαρτες πληροφορίες χωρίς οργάνωση.

 

ΓΛΩΣΣΑ-ΕΚΦΡΑΣΗ

Λεξιλόγιο που αποδίδει με σαφήνεια το περιεχόμενο και κάνει ενδιαφέρουσα την παρουσίαση.

Πολύ καλό λεξιλόγιο, υπάρχουν 1-2 εκφραστικά λάθη, χωρίς να επηρεάζεται η ροή της παρουσίασης.

Καλό λεξιλόγιο. Λάθη στην έκφραση που επηρεάζουν αρνητικά τη ροή της παρουσίασης.

Πολύ φτωχό λεξιλόγιο. Δεν υπάρχει ποικιλία στην επιλογή του λεξιλογίου με αποτέλεσμα η παρουσίαση να γίνεται βαρετή.

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Άριστη. Ο ομιλητής μιλά με ενθουσιώδη τρόπο. Το εποπτικό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί είναι κατάλληλο και αντιστοιχεί με τα συνοδευτικά κείμενα.

Πολύ καλή παρουσίαση. Ο ομιλητής μιλά με σαφήνεια. Το εποπτικό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί είναι κατάλληλο, αντιστοιχεί με τα συνοδευτικά κείμενα, αλλά χρειάζονται και άλλες πληροφορίες.

Καλή παρουσίαση. Ο ομιλητής κάνει λίγα λάθη στον επιτονισμό των λέξεων και κάποιες φορές δε μιλάει καθαρά. Το εποπτικό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί είναι κατάλληλο, αλλά σε 1-2 σημεία δεν αντιστοιχεί με τα συνοδευτικά κείμενα.

Κουραστική παρουσίαση. Ο παρουσιαστής δε μιλάει καθαρά, δεν επιτονίζει σωστά τις λέξεις. Το εποπτικό υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί και τα συνοδευτικά κείμενα δεν αντιστοιχούν.

 

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:

 

ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΗ/ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ

Ονοματεπώνυμο:

 

Καθόλου

Λίγο

Αρκετά

Πολύ

Αναζήτησα στις διαδικτυακές πηγές στοιχεία με βάση το ερώτημα που είχε τεθεί.

 

 

 

 

Οι πηγές από το διαδίκτυο (ιστοσελίδες, βίντεο, κείμενο) με βοήθησαν να κατανοήσω τι είναι πόλη-κράτος.  

 

 

 

 

Μπόρεσα να κατηγοριοποιήσω τα στοιχεία από τις πηγές και να δώσω απάντηση στο ερώτημα.

 

 

 

 

Συνέβαλα στην καταγραφή της απάντησης στο ερώτημα.

 

 

 

 

Ανταποκρίθηκα στις απαιτήσεις της δραστηριότητας.

 

 

 

 

Βοήθησα στη δημιουργία της τελικής παρουσίασης.

 

 

 

 

Διατύπωσα την άποψή μου με επιχειρήματα στη συζήτηση με τους συμμαθητές μου.

 

 

 

 

Άκουγα με προσοχή τους/τις συμμαθητές/-τριες μου, όταν διατύπωναν τη δικής του άποψη.

 

 

 

 

Είμαι ικανοποιημένος/-η από τον τρόπο που συνεργάστηκα με την ομάδα μου.

 

 

 

 

Η εργασία της ομάδα μου ήταν αποτέλεσμα αμοιβαίας και ισότιμης συνεισφοράς όλων των μελών της ομάδας.