Αξιολόγηση
Ζητάμε από τους μαθητές να ανοίξουν ένα αρχείο κειμένου το οποίο περιέχει 6 ερωτήσεις κατανόησης όσων έχουν διδαχτεί στα προηγούμενα λεπτά της διδακτικής ώρας. Τους προτρέπουμε να ανοίξουν τα βιβλία Πληροφορικής και να συμβουλευτούν το αντίστοιχο κεφάλαιο της ύλης (Β΄Γυμνασίου-Ενότητα 1- Κεφ.2- Το εσωτερικό του υπολογιστή) προκειμένου να απαντήσουν ηλεκτρονικά στις απαντήσεις. Στη συνέχεια τους ζητάμε να αποθηκεύσουν τα έγγραφα με τις απαντήσεις. Σκοπός της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι να αξιολογήσουμε το βαθμό κατανόησης της ύλης που έχουμε διδάξει κατά τη συγκεκριμένη διδακτική ώρα. Το φύλλο εργασίας συμπληρώνεται από κάθε μαθητή ατομικά.
Οι ερωτήσεις της δραστηριότητας είναι:
1. Για ποιες λειτουργίες είναι υπεύθυνο το τροφοδοτικό;
2. Ποια είναι τα είδη της κύριας μνήμης;
3. Ποιο είναι το βασικότερο εξάρτημα του υπολογιστή το οποίο είναι υπεύθυνο για τις κυριότερες επεξεργασίες που γίνονται σε αυτόν;
4. Τι συνδέουμε στη μητρική πλακέτα;
5. Αναφέρετε 3 είδη καρτών που υπάρχουν στο εσωτερικό του υπολογιστή.
6. Στις κάρτες βρίσκονται ενσωματωμένες οι διάφορες θύρες. Αναφέρετε 3 από αυτές.
Γίνεται συζήτηση για το διδακτικό σενάριο προκειμένου να εκφραστεί η γνώμη των μαθητών για τη μαθησιακή τους εμπειρία.