|
Φυλετικές διακρίσεις- Μετανάστευση |
Δε γνωρίζει επαρκώς τι σημαίνει μετανάστευση και φυλετικές διακρίσεις |
Μπορεί να αναφερθεί στις έννοιες αλλά δεν το κάνει επαρκώς, συγχέει μετανάστευση και προσφυγιά |
Μπορεί να διακρίνει τις έννοιες μετανάστης- πρόσφυγας- τι σημάινει διάκριση βάσει φύλου |
Εντοπίζει και διαφοροποιεί τις έννοιες Μετανάστης-πρόσφυγας- Γιατί γίνονται φυλετικές διακρίσεις |
25% |
|
Αξίες Ζωής- Δημοκρατία |
Συγχέει προσωπικές με πανανθρώπινες αξίες- Δεν διαχωρίζει επαρκώς τα πολιτεύματα |
Αναφέρει βασικές αξίες ζωής και ορίζει τη δημοκρατία |
Μπορεί να αναφερθεί και να ορίσει πανανθρώπινες αξίες ζωής- Διαχωρίζει πολιτεύματα |
Ορίζει επαρκώς και με παραδείγματα αξίες ζωής και πολιτεύματα |
25% |
|
Δικαιώματα του παιδιού |
Αναφέρεται σε ορισμένα δικαιώματα μόνο μέσα από προσωπικά βιώματα |
Αναφέρει και περιγράφει δικαιώματα του παιδιού |
Γνωρίζει τα βασικά δικαιώματα του παιδιού και δίνει παραδείγματα |
Γνωρίζει τα δικαιώματα του παιδιού και τα συνδέει με πανανθρώπινες αξίες |
25% |
|
Πρόσφυγες |
Δεν διαφοροποιεί τις έννοιες πρόσφυγας- Μετανάστης |
Διακρίνει με δυσκολία τις έννοιες επιλογή και ανάγκη που προσδιορίζουν τους πρόσφυγες και τους μετανάστες |
Κάνει διάκριση μεταξύ των εννοιών πρόσφυγας και μετανάστη - Δίνει παραδείγματα |
Κάνει σαφή διάκριση των εννοιών Πρόσφυγας- Μετανάστης- Δίνει παραδείγματα- αναφέρει ανάγκε ςκαι επιλογές |
25% |