Αξιολόγηση
Ήρθε η ώρα της αυτοαξιολόγησής μας!
Οι μαθητές καλούνται να αξιολογήσουν τις δραστηριότητες που πραγματοποίησαν μέσω μιας κλίμακας αξιολόγησης (ρουμπρίκα).
Α/Α |
Αυτο-αξιολόγηση μαθητών |
|||||
Πάρα πολύ 5 |
Πολύ 4 |
Μέτρια 3 |
Λίγο 2 |
Καθόλου 1 |
Βαθμολογία |
|
1. |
Πόσο κατανοητό ήταν το φαινόμενο της ηλεκτροπληξίας; |
|
||||
2. |
Επισκεφτήκατε όλες τις ΠΗΓΕΣ-ΜΕΣΑ; |
|
||||
3. |
Θεωρείτε ότι μοιράσατε σωστά τους ρόλους; |
|
||||
4. |
Δούλεψαν όλα τα μέλη της ομάδας σας; |
|
||||
5. |
Πόσο καλά συνεργαστήκατε με τους συμμαθητές σας στα πλαίσια |
|
Η αξιολόγηση από την πλευρά του Εκπαιδευτικού, έχει πολλές πτυχές, οι οποίες εστιάζουν στην ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή και όχι στο μάθημα.
Αυτές οι πτυχές περιλαμβάνουν την αποτίμηση:
- των παραγόντων που επηρεάζουν τη μαθησιακή διδασκαλία
- των επιπέδων των διαφόρων τεχνικών μάθησης
- των δεξιοτήτων επικοινωνίας και ανάγνωσης
- των καλλιτεχνικών και κιναισθητικών δραστηριοτήτων
Και των σημαντικότερων χαρακτηριστικών των μαθητών:
- της συναισθηματικής ζωής
- των κοινωνικών σχέσεων
Στην ουσία κατά την αξιολόγηση, ο εκπαιδευτικός θα πρέπει:
- Να μην αξιολογεί απλώς, αλλά να καταγράφει το στάδιο ανάπτυξης.
- Να αποτιμά τη βελτίωση του μαθητή σε σύγκριση με τις προηγούμενες επιδόσεις του.
-
Να επισημαίνει το βαθμό στον οποίο ο μαθητής αξιοποίησε τις ικανότητές του.