Συμπέρασμα
Κρίνοντας από το σύνολο των εργασιών των μαθητών, διαπιστώνεται ότι σύμφωνα με τις αρχές της εποικοδομητικής-ομαδοσυνεργατικής μάθησης:
-
ο Εκπαιδευτικός έγινε Εκπαιδευτής - Ειδικός Παιδαγωγός και μαθητής ο ίδιος.
-
οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά και έγιναν δημιουργικοί, ανεξάρτητοι, διέθεταν πνεύμα συνεργασίας, ανέπτυξαν καλές επικοινωνιακές δεξιότητες και οργανωτικές ικανότητες, απέκτησαν αυτοσυγκράτηση και υπομονή, πήραν πρωτοβουλίες και ανέλαβαν ευθύνες.
-
το περιεχόμενο του μαθήματος ήταν διαθεματικό, διεπιστημονικό και επομένως πιο ενδιαφέρον.
-
η αξιολόγηση είναι διαγνωστική και βασισμένη στις εργασίες του κάθε μαθητή και της ομάδας του.
-
η διδακτική προσέγγιση ήταν αυτή του διδακτικού πολυγώνου: εκπαιδευτικός, συμμαθητές, εργασία, πολυμέσα, επιστήμες.
Στο σύνολό τους οι μαθητές έχουν κατανοήσει ικανοποιητικά το φαινόμενο της ηλεκτροπληξίας και τους κινδύνους που κρύβονται, καθώς και τα μέτρα πρόληψης και ασφάλειας που πρέπει να γνωρίζουν.
Έγινε πρόταση από τους μαθητές για δημιουργία "πόστερ" με σκίτσα και παρατηρήσεις από επεισόδια ηλεκτροπληξίας.