Αξιολόγηση
- Στο τέλος της διαδικασίας θα αυτοαξιολογηθείτε ως ομάδα.
- Η καθηγήτρια σε όλη τη διάρκεια της υλοποίησης αυτής της ιστοεξερεύνησης λειτουργεί ως συντονιστής, διαμεσολαβητής, παρατηρητής. Παρατηρεί, καταγράφει και παρεμβαίνει διορθωτικά όπου χρειάζεται ή όποτε ζητηθεί η βοήθειά της. Παράλληλα αξιολογεί τη δουλειά σας σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο σε κάθε φάση μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.
- Και στις 2 παραπάνω περιπτώσεις η αξιολόγηση θα είναι περιγραφική και γίνεται με 6 συγκεκριμένα κριτήρια για τα οποία έχει γίνει συζήτηση μαζί σας εκ των προτέρων και τα οποία παρουσιάζονται αναλυτικά στη συνέχεια.
- Επίσης, θα υπάρξει και ετεροαξιολόγηση της ομάδας από τις υπόλοιπες ομάδες. Η ετεροαξιολόγηση θα γίνει μόνο με τα 3 πρώτα κριτήρια.
Πίνακας (αυτο)αξιολόγησης
Ομάδες |
Πληρότητα και ορθότητα περιεχομένου |
Αρτιότητα γραπτού και προφορικού λόγου |
Δημιουργικότητα και φαντασία |
Συνεργατικότητα |
Αυτενέργεια |
Αξιοποίηση χρόνου |
Γλωσσολόγοι |
|
|
|
|
|
|
Ιστορικοί |
|
|
|
|
|
|
Αρχαιολόγοι/ Αρχιτέκτονες |
|
|
|
|
|
|
Δημιουργοί ταινίας |
|
|
|
|
|
|
Ψυχολόγοι |
|
|
|
|
|
|
Φιλόλογοι |
|
|
|
|
|
|
Πληρότητα και ορθότητα περιεχομένου |
||
Μέτρια |
Καλή |
Πολύ καλή |
· Ελλιπής συγκέντρωση πληροφοριών · Αδυναμία εντοπισμού της ουσιώδους πληροφορίας · Ύπαρξη λανθασμένων πληροφοριών |
· Ικανοποιητική συγκέντρωση πληροφοριών · Εντοπισμός της ουσιώδους πληροφορίας |
· Πλούσιο πληροφοριακό υλικό · Τονισμός της ουσιώδους πληροφορίας
|
Δεξιότητες γραπτού και προφορικού λόγου |
||
Αδυναμία |
Επάρκεια |
Υψηλού επιπέδου ικανότητα |
· Στην αξιοποίηση του λεξιλογίου · Στη σύνταξη του λόγου · Στη συνοχή και στη συνεκτικότητα · Στην προσαρμογή του λόγου στην επικοινωνιακή περίσταση |
Δημιουργικότητα και φαντασία |
||
Μέτρια |
Καλή |
Πολύ καλή |
· Εμμονή στο δηλωτικό επίπεδο του κειμένου · Κοινότοπες και αναμενόμενες αναπαραστάσεις |
· Αδυναμία αξιοποίησης των συνυποδηλώσεων του κειμένου · Ικανότητα αποκλίνουσας σκέψης · Πρωτοτυπία αναπαραστάσεων |
· Αξιοποίηση των συνυποδηλώσεων τυ κειμένου · Αποκλίνουσα σκέψη και φαντασία · Πρωτότυπες και αισθητικά υψηλού επιπέδου αναπαραστάσεις |
Συνεργασία |
||
Μέτρια |
Καλή |
Πολύ καλή |
· Αδυναμία α) κατανομής αρμοδιοτήτων β)συντονισμού γ)ανταλλαγής και σύνθεσης απόψεων · Ανυπαρξία δεσμών στην ομάδα
|
· Ικανότητα α) κατανομής αρμοδιοτήτων β)συντονισμού γ)ανταλλαγής και σύνθεσης απόψεων
· Χαλαροί δεσμοί στην ομάδα |
· Υψηλού επιπέδου ικανότητα α) κατανομής αρμοδιοτήτων β)συντονισμού γ)ανταλλαγής και σύνθεσης απόψεων · Δεσμοί αλληλεπίδρασης και συλλογικό πνεύμα |
Αυτενέργεια |
||
Μέτρια |
Καλή |
Πολύ καλή |
· Αδυναμία στην ανάληψη ρόλων και πρωτοβουλιών · Χαμηλή αυτό συνείδηση |
· Ικανότητα ανάληψης ρόλων και κάποιων πρωτοβουλιών · Μετρίου επιπέδου ανάπτυξη αυτοσυνείδησης |
· Διεκπεραίωση ρόλων με επιτυχία και υπευθυνότητα · Ανάληψη πρωτοβουλιών · Υψηλό αίσθημα αυτοσυνείδησης |
Αξιοποίηση του χρόνου |
||
Μέτρια |
Καλή |
Πολύ καλή |
Μη ορθή αξιοποίηση της χρονικής προθεσμίας |
Οριακή αξιοποίηση του χρόνου |
Πολύ καλή αξιοποίηση του χρόνου |