Ο υπολογιστής μου τρελάθηκε!

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Συμπέρασμα

 

Αξιολόγηση Διαφοροποιημένης διδασκαλίας (Ιάσων Φαρσάρης)

Η αποτίμηση επίτευξης του σκοπού και των στόχων των δραστηριοτήτων της διαφοροποιημένης διδασκαλίας έγινε με συνδυασμό διαμορφωτικής αξιολόγησης από τον εκπαιδευτικό και αυτοαξιολόγησης από τους μαθητές. Ιδιαίτερα κατά την διάρκεια υλοποίησης των δραστηριοτήτων, ο εκπαιδευτικός παρακολουθώντας τις εργασίες των μαθητών, διαμόρφωνε άποψη για αυτούς και εντόπιζε τα σημεία που δυσκολεύονταν ενθαρρύνοντας και βοηθώντας τους.

Το συνολικό αποτέλεσμα της αξιολόγησης των μαθητών κρίνεται ιδιαιτέρως ικανοποιητικό, ακόμα και για τους μέτριους και αδύνατους μαθητές της τάξης. Αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στη απόφαση να επιλέξουν οι μαθητές μέσω του ΔΟΕ την ομάδα διαφοροποιημένης διδασκαλίας που είναι πιο κοντά στα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις τους.

 

Αξιολόγηση Διαφοροποιημένης διδασκαλίας (Άννα Πατεράκη)

Η διδακτική ενότητα είχε μεγάλη ενεργοποίηση από πλευράς των μαθητών και των μαθητριών πιθανότητα γιατί ξεκίνησε από ένα πραγματικό πρόβλημα που τους αφορούσε άμεσα. Το γεγονός ότι στο εργαστήριο της Πληροφορικής έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε τις εργασίες μας την ώρα του μαθήματος, επιτρέπει στον διδάσκοντα να βοηθά, να καθοδηγεί κάνοντας κριτική, να αποσαφηνίζει ερωτήματα, να διορθώνει πιθανά λάθη και να προτρέπει τους μαθητές και τις μαθήτριες, στη δημιουργία μιας καλαίσθητης και εντός θέματος εργασία. Αυτό γίνεται συνήθως με όλες τις ομαδικές εργασίες, έτσι έγινε και με τη συγκεκριμένη.

Βεβαίως, μετά την επεξεργασία των ερωτηματολογίων είναι προφανές ότι θα προκύψουν και μετρήσιμα στατιστικά στοιχεία.

Το μεγάλο στοίχημα για τον διδάσκοντα στο συγκεκριμένο μάθημα είναι να ‘εμπνεύσει’ τους μαθητές του με ευφάνταστες προτάσεις/εργασίες!