Συμπέρασμα
Η ιστοεξερεύνηση στο πλαίσιο του μαθήματος "Αρχιτεκτονικό Σχέδιο" και η δραστηριότητα δημιουργίας σχεδιαστικών απεικονίσεων από τους μαθητές, οργανώθηκαν ούτως ώστε να συνδεθεί η γνώση από το σχολικό βιβλίο με τα εργαλεία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, όπως τα σκίτσα, τα σχέδια και τα προπλάσματα.
Με τον τρόπο αυτό γίνεται ένα άλμα από τη θεωρία στην πράξη και στην ανακάλυψη από την πλευρά των μαθητών, όλων εκείνων τα μέσων, τεχνικών και οπτικών αναπαραστάσεων, με τα οποία μπορεί κανείς να καταπιαστεί προκειμένου να απεικονίσει, να αναλύσει, να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα αρχιτεκτόνημα.