Παρεντερική χορήγηση φαρμάκων

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Συμπέρασμα

Συμπεράσματα: 

Α. Οι μαθητές είναι ικανοί να επιλέγουν τα σωστά υλικά που χρειάζονται για την εφαρμογή της κάθε ενέσιμης διαδικασίας . Επίσης έμαθαν να ορίζουν το σωστό σημείο χορήγησης του ενέσιμου, να εξηγούν αλλά και να πραγματοποιούν την διαδικασία της ενδομυϊκής, υποδόριας, ενδοδερμικής ένεσης μέσα από την συστηματική παρακολούθηση της επίδειξης του εκπαιδευτικού.

Β.  Όμως πρέπει να αναφερθεί ότι καθίστανται ικανοί να ελέγχουν για τυχόν λάθη στην εκτέλεση της διαδικασίας μέσα από την πρακτική εφαρμογή αλλά και τη συνεργασία των ατόμων της ομάδας. Στη συνέχεια θα μπορούν να ανταποκριθούν στην εργασία τους μέσα από τις γνώσεις που έλαβαν για την παρεντερική χορήγηση φαρμάκων  (ενέσεις) αλλά και την ικανότητα τους να τις πραγματοποιούν εκεί που χρειάζεται βελτιώνοντας ή προσαρμόζοντας τους τρόπους χορήγησης ανάλογα με τις ανάγκες των ασθενών.

Γ. Συμπληρώνοντας, οι μαθητές σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος ενθαρρύνονται στην άμεση επικοινωνία με τον εκπαιδευτικό, να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις, και τους προβληματισμούς τους, μειώνοντας το άγχος και την αγωνία τους. Η πρακτική άσκηση ως επαγγελματίες Νοσηλευτές τους προκαλεί μέγιστο ενδιαφέρον και αφορμή για συζήτηση με τους συμμαθητές τους. Επομένως, ανταλλάσουν απόψεις, συνεργάζονται, προσαρμόζονται και με αυτό τον τρόπο αναπτύσσονται και ενδυναμώνονται τα κοινωνικά και επικοινωνιακά στοιχεία. Τέλος, η ικανοποίηση που νιώθουν κατακτώντας μια νέα γνώση που τη συναντούν καθημερινά στο επάγγελμα, τους δίνει κίνητρα για επιπλέον μάθηση.