Συμπέρασμα
Η όλη διαδικασία της έρευνας βασίστηκε πάνω στη θωρία της μάθησης του εποικοδομισμού, γιατί οι μαθητές ανιχνεύοντας και ψάχνοντας μέσα από το Διαδίκτυο για το Υλικό, Λογισμικό και Λειτουργικό Σύστημα του υπολογιστή, επιβεβαιώνει ή αναθεωρεί παλιές αντιλήψεις και χτίζει έτσι τη νέα γνώση.
Μέσα από τις δραστηριότητες (έρευνα για τον υπολογιστή και χρήση διάφορων ιστοσελίδων στο Internet), υποστηρίχθηκε η ιδέα της οικοδόμησης της γνώσης από τους ίδιους τους μαθητές, καθώς αυτοί πειραματίστηκαν, διερεύνησαν, ανακλαλυψαν σταδιακά, έκαναν υποθέσεις τις οποίες επαλήθευσαν ή διέψευσαν, αλληλεπιδρώντας με τις εφαρμογές, τους συμμαθητές τους και τον εκπαιδευτή.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι κατευθυντικός προκειμένου να αποφευχθεί ο αποπροσανατολισμός.
Και τέλος, μέσα από τις ομάδες εργασίας, οι μαθητές λειτουργώντας ομαδοσυνεργατικά κατανεμημέμοι σε ομάδες, αντάλλαξαν εμπειρίες εκπονώντας δραστηριότητες. Επιλύσαν προβλήματα καταλήγοντας σε συμπεράσματα, με στόχο την καλλιέργεια δεξιοτήτων συνεργασίας, επικοινωνίας και την πληρέστερη επεξεργασία του εξεταζόμενου θέματος. Οι εργασίες σε ομάδες ενθάρρυναν την ενεργή συμμετοχή και ανέπτυξαν τη διαμαθητική επικοινωνία, την ελεύθερη έκφραση ιδεών και την αυθόρμητη ανταλλαγή απόψεων. Επιπλέον, οι μαθητές έμαθαν να αλληλοβοηθούνται καλλιεργώντας έτσι αρετές όπως η ευγένεια και ο αλληλοσεβασμός.