Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση | ![]() |
Η ιστοεξερεύνηση απευθύνεται σε μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου και μπορεί να υλοποιηθεί στο πλαίσιο των μαθημάτων Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής και Πληροφορικής.
Οι υπεύθυνες καθηγήτριες είναι: Αντωνάκη Αικατερίνη και Μιχελακάκη Μαρία.
FAQ (Συχνές Ερωτήσεις)
Πόσο χρόνο απαιτεί η δραστηριότητα της ιστοεξερεύνησης;
Η δραστηριότητα απαιτεί 10 εβδομάδες για να ολοκληρωθεί. Η κάθε ομάδα θα έχει το χρονικό περιθώριο των 2 εβδομάδων για να ολοκληρώσει το στόχο της.
Μπορούν να αναπροσαρμοστούν οι ομάδες;
Οι ομάδες θα χωριστούν βάση ενδιαφέροντος μετά από συζήτηση στην τάξη. Εάν σε κάποια ομάδα υπάρξει μεγαλύτερο ή μικρότερο ενδιαφέρον, τότε η επιλογή θα γίνει κατόπιν κλήρωσης.
Τι γίνεται αν οι μαθητές δεν έχουν πρόσβαση σε ψηφιακά εργαλεία;
Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα tablets του σχολείου ύστερα από γραπτή αίτηση. Επίσης μπορούν να εργαστούν στο εργαστήριο πληροφορικής κατόπιν συνεννόησης με τους καθηγητές.
Οδηγίες Εφαρμογής του Σεναρίου σε Άλλους Εκπαιδευτικούς
Προετοιμασία:
- Ενημερωθείτε για το cyberbullying μέσα από το Διαδίκτυο και από τις πηγές που δίνονται στην ιστοεξερεύνηση.
- Ενημερωθείτε για την συγγραφή σεναρίων και την λήψη βίντεο μέσα από πηγές του Διαδικτύου και από τα links που δίνονται στην ιστοεξερεύνηση.
- Εξασφαλίστε πρόσβαση σε υπολογιστές, tablets, βιβλιοθήκη ή άλλες πηγές πληροφοριών.
Καθοδήγηση των μαθητών:
- Κατά τη διάρκεια της έρευνας, επιβλέψτε τις ομάδες για να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιούν σωστές πηγές.
- Ενισχύστε τη συνεργασία, παρακολουθώντας τη συμμετοχή όλων των μελών.
Ενθάρρυνση των μαθητών:
- Ενθαρρύνετε τις ομάδες στο έργο τους.
- Ενθαρρύνετε τις ομάδες ώστε να μπορέσουν να ξεδιπλώσουν τα ταλέντα τους. (υποκριτικές ικανότητες-δημιουργική σκέψη)
- Αφιερώστε χρόνο για να τους βοηθήσετε σε εξωτερικά πλάνα.
Χρήσιμες Συμβουλές για τον Εκπαιδευτικό
- Προβάλλεται κάποιο βίντεο με cyberbullying ώστε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των μαθητών.
- Πείτε τους μια ιστορία που να τους προβληματίσει ή να τους σοκάρει.
- Χωρίστε τη δραστηριότητα σε ξεκάθαρα βήματα και παρακολουθήστε τη χρονική πορεία των ομάδων.
- Χρησιμοποιήστε τη ρουμπρίκες αυτοαξιολόγησης και ετεροαξιολόγησης ως προς τους γνωστικούς στόχους και την ομαδοσυνεργατική μέθοδο που ακολούθησαν.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση | ![]() |