Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση | ![]() |
Σε σχέση με το πρόγραμμα σπουδών:
Η παραπάνω Ιστοεξερεύνηση μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικές Επιστήμες της ΣΤ΄ Δημοτικού
Εκτιμώμενη Διάρκεια:
4 Διδακτικές ώρες.
Χώρος & Υποδομές:
Αίθουσα Η/Υ, πρόσβαση στο διαδίκτυο και εκτυπωτή.
Οι εκπαιδευόμενοι:
Εργασία σε ομάδες, έρευνα στο διαδίκτυο από έτοιμες αρχειοθετημένες από τον καθηγητή ιστιοσελίδες, συζήτηση, δημιουργία άρθρου και παρουσίασης. Αυτοαξιολόγηση και ετεροαξιολόγηση.
Προσδοκώμενα Μαθησιακα Αποτελέσματα:
Μετά το τέλος της ιστοεξερεύνησης οι μαθητές αναμένεται να είναι σε θέση να:
1. Κατονομάζουν τις πηγές ενέργειας και να τις διαχωρίζουν σε ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες
2. Να γνωρίζουν τις λειτουργίες της κάθε πηγής ενέργειας
3. Να καταγράφουν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των ανανεώσιμων και μη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
4. Να αναφέρουν πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας
5. Να αποκτήσουν μια θετική σκέψη για εξοικονόμηση ενέργειας και απόδοσης διότι πλέον γνωρίζουν ότι οι πηγές ενέργειας δεν παραμένουν ανεξάντλητες ή παραμένει μικρή η απόδοσή τους
Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση των μαθητών θα πραγματοποιηθεί μέσω της γενικής εικόνας που θα παρουσιάσουν κατά την διάρκεια της διαδικασίας. Επίσης μέσω της ρουμπρίκας που θα τους δοθεί θα πρέπει να αυτοαξιολογηθούν και να ετεροαξιολογήσουν.
Ρόλος του Εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικός συμβάλει στο να μπει ο μαθητής στο επίκεντρο της μάθησης, αναλαμβάνοντας να διευκολύνει και να καθοδηγήσει τους μαθητές όταν χρειαστεί ή όταν του ζητηθεί.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση | ![]() |