Διαδικασία
1. ΦΑΣΗ
Χωρίζω τους μαθητές-τριες σε δύο ομάδες.Η πρώτη ομάδα θα ασχοληθεί με τις μη ανανεώσιμες και η δεύτερη ομάδα με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Παρακολουθούν τα παρακάτω βίντεο και έτοιμο υλικό που υπάρχει για την εργασία τους στις πηγές- μέσα. Καταγράφουν τα θετικά και αρνητικά των πηγών ενέργειας της ομάδας που ανήκουν.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ : ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
2. ΦΑΣΗ
Θα φτιάξουν μια μικρή παρουσίαση σε PowerPoint και θα την παρουσιάσουν στην τάξη, επιλέγοντας έναν εκπρόσωπό τους. Θα αναφέρουν και δύο παραδείγματα πηγών ενέργειας της ομάδας τους.
3. ΦΑΣΗ
Τώρα γνωρίζουν τις πηγές ενέργειας. Θα πρέπει να φτιάξουν ένα άρθρο και θα το παραδώσουν στον Δήμαρχο της πόλης τους. Γνωρίζοντας ότι οι πηγές ενέργειας δεν είναι ανεξάντλητες ή είναι μικρή η απόδοσή τους, θα προτείνουν καλές πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας για ευαισθητοποίηση των συμπολιτών τους. Το άρθρο θα δημοσιευθεί στην τοπική εφημερίδα της πόλης τους.