Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση | ![]() |
Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Τύπος Δραστηριότητας: Διερεύνηση
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 16 - 18 διδακτικές ώρες
Διδακτική προσέγγιση:
-
Ρεαλιστικό κίνητρο για την ενεργοποίηση των μαθητών μέσω της διερεύνησης
-
Γενικός παιδαγωγικός στόχος είναι η υποστήριξη ομαδοσυνεργατικής και διερευνητικής μάθησης.
-
Η ανάπτυξη διαλόγου και επικοινωνίας εντός των ομάδων.
-
Εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής σε μικρές ομάδες ,των 2-3 ατόμων με χαρακτηριστικά ανομοιογένειας .
-
Ο εκπαιδευτικός έχει ρόλο συμπληρωματικό και καθοδηγητικό.
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα ανά διακριτό τομέα
Μέχρι το τέλος του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι/μενες θα μπορούν στους παρακάτω τομείς :
α) Τομέας «γνώσεις»
- Να ερευνούν και να κατανοούν την σχέση γεωπαθητικής έντασης και υγείας.
- Να προσδιορίζουν την επίδραση της γεωπαθητικής έντασης στην κατάσταση της ατομικής ή συλλογικής υγείας.
- Να περιγράφουν τα διεπιστημονικά πεδία που αλληλεπιδρούν στη Γεωπαθολογία.
- Να ορίζουν σύνθετες θεωρητικές έννοιες σχετικές με τη γεωπαθητική ένταση/στρες.
- Να αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης της ραβδοσκοπίας.
β)Τομέας «ικανότητες-δεξιότητες»
- Να συγκρίνουν τις ιδιαίτερες γεωακτίνες .
- Να κατατάσσουν τα υπόγεια ρεύματα.
- Να ανιχνεύουν το γεωπαθητικό στρες.
- Να εφαρμόζουν τη ραβδοσκοπία με L αντένες.
- Να οργανώνουν την έρευνα πάνω σε ένα πλάνο, χάρτη ή οικοδομικό σχέδιο (εξ αποστάσεως επιθεώρηση)
γ) Τομέας «στάσεις-πεποιθήσεις»
- Να αποδεχθούν τη συσχέτιση μεταξύ της επίδρασης των γεωακτινών και της κατάστασης της υγείας.
- Να προωθήσουν την διαφοροποιημένη-βελτιωμένη κατανόηση του ρόλου που διαδραματίζει το πεδίο της γεωπαθολογίας στην διαμόρφωση των κοινωνικών πολιτικών.
- Να αισθανθούν το πολύ-επίπεδο όφελος από την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.
- Να πεισθούν για την αξία της συμβολής τους στη διάχυση των γνώσεων τους, αφενός μεταξύ των προσωπικών τους /επαγγελματικών κύκλων , αφετέρου στην τοπική και ευρύτερη κοινωνία, ως ενεργοί πολίτες με κριτική σκέψη.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση | ![]() |