Δραστηριότητα
μα .....γιατί;
Η δραστηριότητα υπόσχεται πως θα σου παρέχει τα απαραίτητα εφόδια ώστε να δημιουργήσεις, να οργανώσεις και να διαχειριστείς την προάσπιση, την βελτίωση, και την προαγωγή της σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας σου, μέσω της ενδυνάμωσης των γνώσεών σου για να συμβάλλεις ενεργά στην αναβάθμιση του κοινωνικού και φυσικού περιβάλλοντός σου .
Επιδιώκεται η εξοικείωση σου με τις βασικές έννοιες περί Γεωπαθητικής Έντασης (Γ.Ε) ή αλλιώς γεωπαθητικού στρες, η διερεύνηση του μυστηρίου των γεωακτινών και του τρόπου που λειτουργεί η μέθοδος της ραβδοσκοπίας, που αποτελεί μια προληπτική προσέγγιση στον επιστημονικό χώρο της εκπαίδευσης, στην αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν, είτε στις μακροχρόνιες ασθένειες είτε σε βραχυχρόνιες αδιαθεσίες και γενικώς σε ζητήματα ατομικής και κοινωνικής υγείας που άλλοτε μπορούν να αποβούν θανατηφόρα.
Ειδικότερα, το πρόγραμμα αποσκοπεί στο να σε εκθέσει στην διερεύνηση των τρόπων εξουδετέρωσης της γεωπαθητικής έντασης, προκειμένου να αποκτήσεις την ικανότητα να προφυλάξεις τον εαυτό σου αλλά και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο από κινδύνους που επιφυλάσσει αυτή. Τέλος, θα αποκτήσεις την ικανότητα να ασκήσεις την ραβδοσκοπία στην καθημερινότητά σου και θα εξασκηθείς σε μεθόδους που εξουδετερώνουν την παθογόνο ακτινοβολία.
Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον! Αλλά ....Πώς ;
Αρχικά, θα δημιουργηθούν ομάδες έρευνας και μελέτης των δύο ή τριών ατόμων, με την προϋπόθεση να έχετε διαφορά ηλικίας μεταξύ σας,( όχι πολύ μεγάλη υποχρεωτικά) αλλά να διαφέρει σημαντικά , καθώς και ποικιλία στα φύλα.
Κάθε ένας θα μελετάει ατομικά για ένα υποερώτημα που θα τεθεί , ανάλογα με το τί τον ενδιαφέρει. Με την ολοκήρωση της έρευνας, ο καθένας θα μοιραστεί τις νέες πληροφοριες και γνώσεις του με τα υπόλοιπα μέλη ενώ από κοινού ως μίνι-ομάδα θα συνθέσετε μια αναφορά, την οποία θα χρειαστεί να παρουσιάσετε στην άλλη ομάδα.
Κάθε ομάδα θα παρουσιάσει στην άλλη ομάδα την αναφορά της με δημιουργία παρουσιάσης (power point).
Παράλληλα ,θα δραστηριοποιείται μια ακόμη ομάδα, η οποία θα έχει ένα βασικό ρόλο, αυτόν της αμφισβήτησης των όσων λέτε, η οποία στο τέλος της παρουσίασής σας, θα θέτει διερευνητικές ερωτήσεις και θα σας αντικρούει.
Σε δεύτερο στάδιο, όλοι οι εκπαιδευόμενοι θα ανταλλάξουν ομάδες, άρα θα δημιουργηθούν νέες ομάδες με στόχο τη δημιουργία ενός μίνι οδηγού με ενημερωτικό υλικό, με εξώφυλλο που θα λειτουργεί ανεξάρτητα και ως αφίσα για την ενημέρωση των πολιτών και τέλος θα ρίξουμε κλήρο για το ποιοί θα αναλάβουν την εκπροσώπησή μας σε τοπικό κανάλι και ποιοί σε ραδιοφωνικη συνέντευξη.