Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει το παρόν σενάριο για να μυήσει τους μαθητές στις ΤΠΕ και παράλληλα να τους κινήσει το ενδιαφέρον για την τέχνη και ιστορία που κρύβεται πίσω από κάθε μεγάλο έργο τέχνης. Το μάθημα είναι διαθεματικό, καθώς συνδυάζει γνώσεις ξένης γλώσσας, ιστορίας, τέχνης και δημοσιογραφίας.
Μπορεί να το υλοποιήσει και χωρίς να το συνδέσει με συγκεκριμένη θεματική ενότητα και πριν ακόμα διδάξει την αντίστοιχες ενότητες από το σχολικό εγχειρίδιο.
Think Teen 2nd Grade Advanced - Unit 5, Lesson 13 Quite an Art.
ΜΑΘΗΤΕΣ
Χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες των τριων . Καλό είναι οι μαθητές να είναι είναι διαφορετικών επιδόσεων σε κάθε ομάδα για να επιτευχθεί η αλληλεπίδραση μεταξύ τους και η συνεργασία.
ΣΤΟΧΟΣ
Γνωστικός στόχος των εργασιών των ομάδων είναι να παρουσιάσουν τον διάσημο πίνακα από διαφορετικές σκοπιές και αφηγητές. Να χρησιμοποιήσουν την ξένη γλώσσα και για να κατανοήσουν τις πληροφορίες αλλά και να συνθέσουν διαφορετικά έιδη κειμένων η κάθε ομάδα.
Παιδαγωγικοί και διδακτικοί στόχοι είναι να υποστηριχθεί η ομαδοσυνεργατική μέθοδος, να προωθηθεί η συνεργατική διερευνητική μάθηση και να αξιοποιηθεί η προσωπική βιωματική εμπειρία των μαθητών, ώστε να αποκτήσει προσωπικό νόημα για αυτούς η μάθηση. Επίσης αναπτύσσεται ο διάλογος και καλλιεργούνται δεξιότητες έκφρασης του λόγου και οργάνωσης στρατηγικών.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |