Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Θέση στο Πρόγραμμα σπουδών: Το θέμα συνδέεται με το Αναλυτικό πρόγραμμα και μπορεί να ενταχθεί τόσο στα πλαίσια του μαθήματος της «Μελέτης περιβάλλοντος» όσο και στα πλαίσια του μαθήματος «Εργαστήρια δεξιοτήτων».
Τάξεις: Α-Γ Δημοτικού
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 5 διδακτικές ώρες
Α. Σκοπός της διδασκαλίας: να φέρει τα παιδιά σε επαφή με ένα από τα σημαντικότερα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής μας που είναι τα απορρίμματα, να τα προβληματίσει σχετικά με τη διαχείριση των ολοένα και περισσότερων απορριμμάτων που παράγονται στις πόλεις και να τα εξοικειώσει με απλούς τρόπους επαναχρησιμοποίησης υλικών, ώστε να μειωθεί ο όγκος των απορριμμάτων που φτάνουν στους κάδους. Έτσι προετοιμάζει τα παιδιά και άρα τους αυριανούς πολίτες στη διαμόρφωση περιβαλλοντικής συνείδησης.
Επιμέρους στόχοι
Λαμβάνοντας μέρος στις δραστηριότητες οι μαθητές/τριες
1)Θα μάθουν να ελέγχουν την ανεξέλεγκτη ρίψη απορριμμάτων, θα μάθουν να διαχωρίζουν τα απορρίμματα και θα σκεφτούν ποια μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν.
2)Θα κατανοήσουν τη σημασία της ανακύκλωση και της επαναχρησιμοποίησης ως λύσεις του προβλήματος
3)θα συνειδητοποιήσουν πόσο σημαντική είναι η συμμετοχής τους για την προστασία του περιβάλλοντος
4)Θα συνδέσουν το σχολείο με τη πραγματική ζωή
5)θα αναπτύξουν συνεργατικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
6)θα εξασκήσουν τη δημιουργικότητα τους
7)θα σκεφτούν κριτικά.
Το μεγαλύτερο μέρος του σεναρίου δημιουργήθηκε από εμένα. Με εξαίρεση τις εικόνες (εκτός από μία), το ψηφιακό παιχνίδι στο wordwall και τον τίτλο του σεναρίου.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |